Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Venninna mi tok graviditetstest akkurat ei uke før meg, og den vste 2-3 uker. Da jeg tok på dagen ei uke etter viste den 2-3 uker! Moro! Men hun har fått UL-termin 11. april, mens jeg har fått 1.mai. det var da litt rart?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Høres da ut til å være innenfor usikkerhetsmarginene på testen det...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 De er litt feil de testene, så det kan godt tenkes å være riktig Er jo uansett veldig nærme da
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Hmmm, ok. Ja, det høres riktig ut... Og hun var kanskje nesten 4 uker, mens jeg var knapt to.... Blir hvertfall artig når babyene kommer da! Artig med termin nesten på likt :-D HI
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Tror ikke jeg hadde stolt på en sånn test i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 UL-terminen viser jo ikke når barnet ble unnfanget, men hvor lenge det er igjen av svangerskapet. Et svangerskap kan vare fra 38 til 42 uker, kanskje en av dere bare bruker litt lenger tid på å produsere et barn enn den andre
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Hehee, forrige gang fødte hun i uke 41 og jeg i uke 39. Blir hvertfall nærme hverandre da! Kjempemoro at det klaffet for begge to nå. Bor på et lite sted, så det blir godt å ha noen å "leke" med i permsjonstida! :-D HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå