Gå til innhold

Mooncup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med Mooncup? Jeg har investert i en og skulle bruke den idag. Veldig usikker på hvor langt inn den skal og har panikk for at den ikke kommer ut igjen.

Jeg prøvde en gang, og følte meg veldig stor der nede etterat jeg hadde tatt den ut. Er det sånn det føles?

Veldig usikker på dette....;-)

Tar imot erfaringer..

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ladycup, men tror de er ganske like...

For min del så smetter den liksom på plass der den skal være, og jeg har aldri hatt problemer med å få den ut igjen. Man må bare klemme litt sammen så vakuumet slipper.

Er du sikker på at du har riktig størrelse på den? Hørtes rart ut at du kjente forskjell når du tar den ut synes jeg...

Skrevet

Takk for filmen.

Jeg har visst rett str etter spørsmålene om fødsel eller ikke. Så får prøve igjen..

Det har kanskje med vane å gjøre, og kommer seg med erfaringer..

Skrevet

Jeg har mooncup og er meget fornøyd!

Den skal ikke like langt inn som en tampong da, men den skal sitte slik at du ikke kjenner den. Dette er vel noe du bare må prøve deg frem med..

Noen må klippe av endel at tappen på koppen, men ikke alle, så lurt å prøve seg frem før du klipper

Har du lange negler som er litt myke, er det ikke alltid like lett å få tak i den, men det er kun øvelse som skal til!

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg synes tamponger er dritekkelt!!

Skrevet

Det er øvelse som skal til :)

Jeg brukte 3 mensperioder på å få den skikkelig på plass og bli fornøyd :) Så vær tolmodig.

Jeg måtte også klippe av tappen på koppen litt..

Øvelse gjør mester ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...