Gå til innhold

Hjemmelagede julegaver. Noen som vil dele sine tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget lys, og skal lage brente mandler og fløtekarameller. Vil gjerne ha tips til flere ting!:)

Hva lager dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har strikket kluter/kopptuer og så holder jeg på med heklete også nå.

Skrevet

Jeg strikker og tover tykke ulltøfler, og så skal jeg strikke selbuvotter. Tidligere år har jeg også gitt bort: hjemmelaget likør, strikkede julekuler, tova skjerf i ull og silke, grytekluter sydd av gamle olabukser, broderte jule-kuvertbrikker, fudge, tomatsild, krydderblanding, osv.

Skrevet

Mitt bese tips er å tenke på hva du er virklig god til. Det er veldig hyggelig med hjemmelagde gaver når den som gir dem bort er flink og lager noe spessielt, som man ikke så lett får tak i andre steder. Når man blir voksen er det ikke lenger bare "tanken som teller". Hvis du lager "verdens beste" karameller, så lag heller det til flere enn å finne på andre ting som du kansje ikke er så god på.

Skrevet

Jeg holder på å hekle kule luer til tantebarna mine:) kjempeenkelt og fort går det også.

Skrevet

Takk for fine tips alle sammen! Finne frem garnkurven i kveld tror jeg ;) Kom gjerne med fler tips!

Skrevet

Jeg leste i ei bok oppskrift på kiwisyltetøy, så ganske spennende ut. Å ha på barnematglass som pyntes...

Skrevet

Jeg lager løkmarmelade, har vært kjempepopulært hos de som har fått

Skrevet

hjemlaget komfekt og sukkertøy med søte esker og glass.

Skrevet

Sjokoladekuler:-)

Du tar biter av nougat,skjærer skiver av marsipanpølse,legger nougaten oppi,ruller den rundt,dypper den i smeltet sjokolade. Legger på brett og putter i kjøleskap.

Eller hjemmelaget brunost...husker ikke oppskriften dessverre:-\

Skrevet

Mamma strikker verdens kuleste nisser som man putter 3 liters vin pose inni:-) finner sikkert oppskrifta på nett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...