Gå til innhold

Hadde du taklet å jobbe uten kolleger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om en bra jobb, men som vil innebære at jeg skal jobbe alene. Vil ha kolleger et annet sted i landet, men de vil jeg treffe kanskje èn gang per mnd. Ellers vil jeg sitte alene på et kontor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke taklet det. Kommer veldig an på hvordan du er som person. Jeg er alt for sosial...

Skrevet

Ja, jeg jobber alene hver dag, og trives best med å ha det sånn :)

Men dette kommer jo an på deg og din personlighet :)

Skrevet

Ingen problem. Hadde nok stortrivest. :)

Kan gjøre kontoret skikkelig jentete og "hjemmekoslig",ta litt lengre pauser,jobbe i eget tempo osv...

Hørest ut som en drømmesituasjon spør du meg. :)

Skrevet

Nei, jeg hadde garantert blitt deprimert, og feit.

Jeg trenger strengt tatt ikke jobbe så mye, hovedgrunnen til at jeg gjør det er det sosiale. Det å komme seg ut av huset og treffe folk er livsviktig for meg.

Skrevet

Jeg har gjort det og det går greit. Det viktigste er at du har rutiner på jobbingen og passer på å skape deg et nettverk. Det aller beste er om du kunne fått sitte i en "næringshage" eller lignende så du får et arbeidsfellesskap.

Skrevet

Hadde elsket det!! Lagt opp dagene slik det passet meg...

Skrevet

Jeg har gjort det nå i 2 mnd, og jeg trives ikke med det. Liker å ha kolleger å diskutere med.

Skrevet

Absolutt.

Jeg har vært nattevakt noen år nå, og møter 1 kollega for overlapping i et par minutter på kvelden før de fyker ut døra og vil hjem.

På morran når jeg er ferdig, begynner de arb.dagen i bygget ved siden av der jeg er, så jeg går alltid hjem uten og se noen andre enn brukerne.

Jeg syns det er veldig deilig!

Men ja, avhenger jo av personlighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...