Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Er vel ingen tvil om hvem som er teit her, HI?? Lite å gjøre idag?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Kjenner henne ikke, så kan ikke si det samme. Pen er hun i hvertfall
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Eiller de e vel dem som får folk til å stille opp på "dumme" reklamesnutter som er teit. Unnskyld te Rakel Nordtømme ferr usaklig utbrudd..... HI
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Hvis du ikke skjønner selvironien hun viser i den Prix reklamen, eller hva det er, er det nok du som er ganske teit, lille venn. Kanskje du heller skulle ta deg en tur ut og lufte deg litt istede for å ergre deg over at andre har bedre liv enn deg?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 om hun er direkte teit vet jeg ikke. Men pr-kåt er hun ja, og utro var hun mot petter flere ganger. Og det sier jeg ikke som oppspinn, kompisen min er i vennegjengen til petter.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #9 Skrevet 20. november 2011 Hadde jeg vært sammen med han der, hadde jeg også vært utro.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #10 Skrevet 20. november 2011 Sier du det? Om du kjenner henne så godt at du kan mene det, så får du vel si det til henne da og avslutte vennskapet!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #11 Skrevet 20. november 2011 19 46 her. vi er ikke venner, om det på noe som helst var noe tvil om det. Kan ikke fatte hvordan du klarte å vri det dithen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå