Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Hei, Fødte for 4 uker siden og når jeg ser nedentil så synes jeg at det fortsatt virker vidt ved skjedeåpningen. Opplever mange dette og "krymper" det etterhvert som tiden går? Jeg ble klippet. Hvor lang tid tar det før man føler seg normal igjen? Takker veldig for svar!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 ikke titt ned det tar litt tid før ting ser nogenlunde ut som før! Vent et par-tre mnd før du tar en nyt titt! Jeg fikk helt sjokk selv da jeg tok en titt få uker etter fødsel for noen år siden... Men det gikk seg til!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Jeg har aldri fått helt samme utseende der nede som før fødsel. Jeg ble også klippet i tillegg til at jeg revnet (stort barn og sugekopp), så symmetrien er litt annerledes der nede rett og slett. Men jeg føler meg ikke videre, og mannen føler heller ikke det. Vi har akkurat like god sex som før og ingenting føles annerledes, det bare ser litt annerledes ut. Anbefaler deg å knipe da, ikke bare pga sex og følelsen av vidhet, men vi som har revnet, klipt og slitt litt for å få ut ungen har større sjanse for inkontinens når vi blir "gamle" om vi ikke trener muskulaturen skikkelig opp.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Hei! akkurat sånn er det for meg og-ser liksom rett hjem nedi der:P er nå snart 3mnd siden fødsel og det har blitt litt bedre.. selveskjedeåpninger er jo myye større enn før. På 6ukers kontrollen var legen enig i at det var kanskje litt vel åpenstående.. meen så tar det også tid før alt er på plass. f.eks så ser det verst ut når jeg legger meg på rygg og ser med speilen-bedre om jeg står.. litt demotiverende for sexlivet for min egen del, merker heldigvis ikke noe særlig under samleiet. håper bare det blir bedre med tida. Og husk: knip,knip og kniip!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå