Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Noen som har noen gode hotelanbefalinger for en jentetur til London? Vi vil gjerne bo sentralt, gjerne i nærheten av Oxford street.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Henry the eight i Bayswater. Helt ok :-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 www.stgiles.com Helt ok europeisk standard (ikke snuskete engelsk), god sushirestaurant i 1 etasje og billig, rett ved Oxford Street, T-banen stopper rett på utsiden. (Tog fra Stansted til Liverpool Street Station og T-banen siste biten) ca 1200,- for to pers pr natt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 ikke tenk stjerner, eller ikke tenk slike stjerner vi har her i norge.. lå på et 4 stjerners hotell i London, var som et 1-2 stjernes hotell her
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Har sett at mange anbefaler St.Giles når noen spør om det her inne. Det ligger rett ved Oxford Street, så er jo en super beliggenhet. Jeg har bodd der en gang, men er ikke så veldig imponert altså.. Gammelt, knøttsmå rom, ikke akkurat over gjennomsnittet rent, og når vi spiste frokost så jeg at koppene var skitne, noe jeg syntes var utrolig ekkelt.. Jeg er vel i overkant kresen da. Skal til London i desember, og da har vi valgt et nyere hotell, men det ligger ikke så sentralt da. Men St.Giles er nok helt OK for de fleste, du skal jo omtrent bare sove der uansett, og beliggenheten er jo helt fantasktisk
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Vi har bodd på StGiles mange ganger, og det er myyye bedre en veldig mange andre hoteller i sentrum , med fler stjerner. Det er små rom ja, og litt gammel , kjedelig innredning, men har aldri opplevet det som skittent. Frokosten dropper vi alltid på hotellet, går på en kafe isteden. Den japanske sushirestauranten i første etasje er i en klasse for seg :-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Tusen takk for gode råd. Jeg har faktisk bodd på St. Giles selv for noen år siden, men husket ikke navnet før jeg såg det nå Det var et helt ok hotel med små rom, men var rent den gangen vi var der. Det ligger jo midt i smørøyet:) så det blir nok det:) Det er årets julegave til min søster og våres døtre, gleder meg til å se ansiktene deres på juleaften:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå