Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 bestilte en lampe idag. fikk ikke til å gjennomføre. skulle skrive inn porto men uansett hva jeg skreiv så ble d feil. fant den en anna plass med free shipping og bestilte den istede. men no ligger den abdre ordren også på meg. noen som vet hva jeg gjør for å få slettet den? ikke så lett når man ikke er så god i engelsk
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Hvis du har klikket på forpliktet til kjøp linken, noe du må om den fortsatt ligger der så blir den ikke bare borte nei. Du har faktisk forpliktet deg til å kjøpe den det er bindene. Det du kan gjøre er å kontakte selger å forklare hva som skjedde og håpe at han frigir deg fra den avtalen du har akseptert
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Du får ikke den slettet. Eneste måten å bli kvitt den på er å kontakte selger som 13:22 skriver og håpe at du kan bli frigitt. Men du risikerer uansett å få dårlig feedback, noe som er kjedelig med tanke på at endel ikke selger til noen som har negativ feedback. Hvis man er aktiv ebaybruker så er jo det skikkelig stress, Jeg handler mye på ebay og hadde gjort det jeg kunne for å løse dette med selger. ¨ Du er jo passe dum da, som tror at du bare kan "slette" en bestilt vare. På den andre siden så er du ikke juridisk forpliktet til å kjøpe varen, men kontoen din kan da bli "svartelistet"
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 hvordan får jeg skrevet med den personen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå