Gå til innhold

Knall blå øyne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vil dere si at en person har knall blå øyne? Når de er mørke blå eller litt mer intens lys blå med mørk kant rundt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten mørke blå vil jeg si. Har det selv.

Skrevet

Det blir mot mørk blå. Lys blå blir liksom mer stålblå/grå, eller bikker over mot grønn.

Skrevet

Vil si at mannen har knall blå øyne, han har ganske lyse blå som er blå hele og en litt mørk ring rundt. Øynene hans lyser liksom litt opp :)

Nydelige! <3 Mye finere enn mine kjedelige grå/grønne hehe

Skrevet

Mørkeblå.

Mine er sånn ubestemmelige, skifter farge med lys og bakgrunn. De er vel gråblågrønne ;)

Skrevet

Tenker ikke på gråblå eller blå med grønt i. De er helt blå med mørk kant rundt eller mørkeblå.

HI

Skrevet

Jeg har en venninne med knall blå øyne, de er litt mørkere enn himmelblå og er helt klare med samme farge hele veien. Øynene hennes er påfallende og veldig knall blå.

Skrevet

Er den fargen jeg tenker på ang de lysende blå øyene ja:-)

HI

Skrevet

Knall blå=mørke blå. Jeg selv har litt lyse blå med en litt mørkere ring, men uten noe grått eller grønt i.. Jeg har bare vanlige blå øyne, knall blå er mørkere ville jeg sagt.

Skrevet

Med knall blå mener jeg som fargen på himmelen en klar dag, altså midt imellom mørk og lys.

Skrevet

Det er ingenting knallblått over mørkeblått

Skrevet

jeg også tenker på himmelen...

Himmelens farge en klar og varm sommerkveld!

AKKURAT sånne øyne hadde jenta mi, virkelig knall blå øyne som alle kommenterte. Blåeste jeg har sett!

Desverre så vokste hun dem av deg og har "vanlige" blå nå. :-D

Skrevet

For å si det sånn. Hvis noen forteller deg at det er det knallblå himmel. Antr du da at det er en solfri himmel på dagtid (lys blå) eller på kveldstid (mørk blå)... Er vel få som tenker noe annet enn sol fra klar himmel synet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...