Gå til innhold

Er det bare vi som trenger klær i str 50???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Name It har slutta og produsere klær ned til 50, de har noe kjønnsnøytralt i prematur serien men ellers ingenting. Har også trålet cubus, lindex og HM, disse har riktignok tatt inn 0, men få så alt er borte her i byen. Er det virkelig bare vi som har små barn og som trenger små str??? Kan ikke fatte det.

Svaret jeg får i butikken er at de vokser jo så fort... og det er greit, men når de er 45 cm ved fødselen så tar det litt tid før de kan bruke 56. Forløpig så er 50 stort nok i massevis :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her synes jeg 50 er overalt... Men så har jeg aldri brukt den størrelsen pga jentungen gikk nesten rett på 62 :P (kunne bruke 56 de første ukene)

Skrevet

Vi brukte 50 de første ukene, men hadde ikke kjøpt inn no i den str for vi ikke trodde hun ville trenge det. Jeg måtte ute å handle inn litt og fant da mest på HM og Barnas hus. Cubus har også 50, men syns de er så store i str der. Tror kanskje du har vært uheldig de andre stedene du har vært

Skrevet

Jeg brukte 50 på lillegutt i drøye 2 mnd, og hadde ingen problem med å finne klær:) kjøpte en del på cubus og noe på h&m:) kanskje du må sjekke på et annet senter evnt nettbutikk? :)

Skrevet

Mine var 3500 og 3900 ved fødsel og brukte 50 i flere uker.

Jeg har ikke hatt så vanskelig for å finne det. Men måtte ofte i babyutstyrsbutikk for å finne noe utvalg.

Men det er en str som selges lite av, det husker jeg fra de årene jeg selv jobbet barneklærbutikk.

Skrevet

Det var ikke i nærheten av like vannsklig å finne noe for 3 år siden da søstra var nyfødt,,, da sleit jeg jun med å finne ull.,. men nå derimot gir jeg snart opp. Ikke bare jeg som sliter heller, besteforeldrene "klager" også og de bor spredd ut over landet,,, så kan ikke bare være her det er "håpløst"

Skrevet

Her i området finnes det en del i størrelse 50. Var innom Kaph Ahl i går, der var det noe i 50 så jeg.

Ull hørte jeg ei som slet med å finne.

Skrevet

Name it her har veldig mye klær både i prematur og i 50! Kan ikke tro de har sluttet å produsere. Mange som trenger den str.!

De andre butikkene du nevnte har også¨veldig mye klær i 50. Irriterende mye for min del, siden prinsen hoppet rett i 56/62 :P

Skrevet

Jøss, det hørtes rart ut. Vi brukte også 50 leeenge!!!! Gutten var 49 ved fødsel og svømte til og med i 50 i begynnelsen. Jeg kjøpte masse 50 på H&M, KappAhl (newbornserien), Cubus og Lindex... Dette var i januar riktignok. Fant ull og vi i 50, det var på Barnas Hus bl.a.

Hvis butikkene er tomme for 50, prøv internett. Ellos f.eks.

Skrevet

rart at de ikke tar inn nye klær da:/ er i området er det helt vanvittig mye i strl 50 og 56! hvertfall på hm! kappAhl, cubus og lindex har også mye her. Sliter med å finne klær i 74 jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...