min_lille+en spire Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Jeg og mannen skal en tur til stockholm i januar. Vi har aldri vært der før, og vet ikke hvor vi i stockholm vi bør bo. Noen som kan anbefale steder som er sentralt, gjerne med gangavstand til det som er verdt og se. Evt hvis noen kan anbefale noen hoteller også, så hadde det vært fint
2010 Mammaen Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Dette hotellet har perfekt beliggenhet og er visst meget bra. Jeg har ikke bodd der selv, men det blir definitivt dette hotellet neste gang. Ville valgt å bo i dette området hvis beliggenhet er vitkig. Herfra er det gangavstand til alt :-) Det finnes også rimeligere alternativer i samme området, så vil du ikke bruke så mye på å bo finnes det mye å velge mellom. http://www.booking.com/hotel/se/radisson-sas-strand.no.html?aid=339528;label=socnet_fb_c;sid=0c113a21693c4d71903cb0e515430d1a;dcid=1 Anbefaler forresten å bruke booking.com for de beste prisene, enklest bestilling og det beste utvalget.
Glajenta ♥ Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Vi har bodd i Gamla Stan når vi har vært i Stockholm, sentralt og veldig koselig. Vi bodde her forrige gang: http://www.rica.no/Hoteller/Rica-Hotel-Gamla-Stan/ Veldig koselig- og den aller beste hotellfrokosten jeg har spist noen gang!
min_lille+en spire Skrevet 20. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2011 Takk for tips! Skal sjekke ut dette
togutter-08og10 Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Litt avhengig av hva dere skal se syns jeg. Jeg liker Østermalm absolutt best. Føler meg mye tryggere der om natten enn andre steder. Jeg liker å handle på litt mer eksklusive butikker enn HM og Gina Tricot og det finner du her. Vi bodde på Plaza Elite hotel, rimelig 4 stjerners hotel med perfekt beliggenhet. Gangavstand til det meste. Noen tips: Shopping: NK, Åhlens i gågaten, Gallerian (kjøpesenter) Gøtgatan på Søder, Ta banen til medborgarplatsen og gå nedover Gøtgatan, da kommer du til gamla stan til slutt. og Biblioteksgatan på Østermalm. Mat: Mange koselige pizzeriaer som er rimelige i Gamla Stan. Skal dere ha et virkelig godt måltid så går dere på Berns. Sjekk ut Berns asiatiske, fantastisk sushi og små retter. Be om kveldens meny. Ellers er det mange museer i Stockholm som er verdt å se. E Eller bare gå rundt i gatene og se og nyte livet. Unngå å være for mye i Drottninggatan (gågaten) om du vil se litt av Stockholm.
min_lille+en spire Skrevet 20. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2011 Her var det mye god info. Takk for det
Mandalas Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Noe annet jeg kan anbefale er Skansen. Reiser dere med eller uten barn? Ville funnet hotell på Østermalm, Gamla Stan eller Stureplan. Sistnevnte er vel i og for seg en del av Østermalm, et skikkelig rikmannssted. Stockholm er en helt nydelig by! Hvertfall om man kommer seg unna Drottninggatan ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå