Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Visste ikke at man ikke skulle det... Før noen sa det til meg igår... Hva kan gå galt? Farlig for meg eller babyen? Hatt vondt i magen siden men fant lite på nettet...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Slapp helt av, det går nok fint! Man KAN KANSKJE RØMT få en bakterier som heter listeria, og denne kan være farlig for barnet. Men hvis du tenke på hvor mange som spiser alt mulig de egentlig ikke skal, og det går helt fint for dem :-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Jeg ville bare sluttet å tenke på det hvis jeg var deg! Det er masse man utsetter seg for daglig som kanskje kan være farlig, men det går somregel greit vet du
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Hvis brien er pasteurisert og norsk, er den "friskmeldt", og kan spises når du vil. Hvis den ikke er det, er fremdeles sjansen for listeria forsvinnende liten. Det at man anbefales å holde seg unna en del produkter, betyr ikke at inntak er synonymt med sykdom! Men hold deg unna myke oster fra nå, du. Og husk å vaske grønnsaker godt og å spise kjøttet helt gjennomstekt. Jeg er helt sikker på at det har gått helt fint :-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Takk for beroligende svar:) Den var norsk og nyåpnede:)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Jeg spiste pasteurisert brie hver dag da jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå