Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Har så lyst å begynne,men redd det er for tidlig.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Det er enda en stund igjen til advent, finnes da grenser.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Nei, blir nok ikke før neste helg. Skal rundvaske ferdig huset i neste uke. Dvs har igjen ene badet, kjøkken og stue. Resten er tatt:) Så til neste helg skal gardiner opp, staker, stjerne og noe annet småtteri:) Gleder meg sååå)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Har hengt opp julegardiner. De er ikke kjempe"julete", men de skal jo ned igjen straks etter nyttår... Ellers har jeg startet julevasken.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Jeg har en litt "original" filletante, hun begynner tidlig å glede seg til jul og pynter allerede i midten av november.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Nei, begynner neste helg. da er det første søndag i advent. Og så "sniker" jeg inn mer og mer pynt frem mot jul Mannen mener vi burde vente helst til julaften tror jeg, men det orker ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 Trodde det var søndag den 4.desember, ikke søndag 27.november som er første søndag i advent? Begynner så smått å pynte 1.desember, ikke før! Henger opp julegardinene 1.desember, resten tar jeg litt senere.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #9 Skrevet 20. november 2011 Nei, det er den 27. Ellers blir 4.søndag i advent 25.des.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #10 Skrevet 20. november 2011 Pynter iløped av neste helg Eneste jeg har gjort er en hjemmelaget advendstake, fordi det var bare nå jeg hadde fått tid til å sette meg ned
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #11 Skrevet 20. november 2011 Jeg skal starte julevasken denne uken som kommer, så jeg finner nok frem julepynten og det skal jeg og ungene kose oss neste helg med. Da har vi fri, så da kan vi få gjort det. Om ikke vi får gjort det nå har vi ikke fri før 3søndag i advent og da syns jeg det blir litt sent. Vi får en veldig fullpakket desember, så jeg har tatt ut ferie denne uka slik at jeg ligger litt i forkant. Vi pleier ikke å begynne før adventslysene er tent for første gang, da blir det vasket og julepynten kommer opp etterhvert. Vi har det ikke kjempepyntet i huset, det er ikke rødt fra ende til annen så syns ikke det er noen krise om vi starter litt tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå