Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Nå, han har vert litt småtett i nesa, men det har han egentlig vert før også av og til. Men han svelger hele tiden nå, virker som han har slim i halsen ? Det kommer en pipelyd av og til når han puster, men vet ikke om han gjør den til eller ikke, for det har han gjort før. Han har ikke feber, men han har alldri svelget sånn som det der mens han har sovet før.. Sikkler mer gjør han og i dag, han er bare 2 mnd. Han hadde vodnt i magen og luft før han sovna, så han har skreket en god del i kveld. Kan det være begynnende til noe? Tørr kke sove i natt jeg :/
Solveig73 Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Jeg tenker at grunnen til at babyen svelger så ofte, så er det fordi det kommer ofte gulp opp i spiserøret. Babyen min gjør dette når hun er overspist. Da ligger hun og "svelger unna" en stund før det roer seg. Har han fått rapet godt? Prøv å gå med babyen med ansiktet fra deg, da raper de ofte. Evt la han ligge litt på mage under oppsyn:-) Min baby har siklet mye fra 2måneders alder:-)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 20. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2011 Ja svelgingen kan vel være pgav at han spiste mye, han hadde rapa, men jeg tror han har litt Reflux også fraførav. Men i dag hoster han fælt, og er snørrete, så han er nok forkjøla ja:( Håper ikke det blir værre... Er det noe jeg kan gjøre for å lindre for han om han får eventuelt vont i hals osv? Han har fortsatt ingen feber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå