Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Har daten min (6 mnd har vi datet) på besøk. I det siste har jeg følt vi har blitt seriøse. Idag kom temaet EKSER opp, og seff begynte vi å snakke om min siden jeg har ett barn med han. Daten min sa rett ut da " skal være helt ærlig å si at ting hadde vært lettere om dere ikke hadde barn sammen".. Men at han TRIVES sammen med meg, hva betyr det??!! Vil ha et jævla forhold for pokker! Men han er så diskree, er tydligvis veldig hemmelighetsfull ovenfor folk om meg da. Ikke kan vi "offentliggjøre" noe som helst virker det som ( skulle egentlig gjøre det at vi er sammen denne helga ovenfor bekjente osv, men ingenting har skjedd sålangt) Jeg ANER ikke hvordan jeg skal hinte, eller bare spørre han rett ut HVOR vi står?.. Jeg vet ikke hvorfor han er så tilbakeholden, men han nevnte istad at eksen hans såret han stort. Kanskje no med det å gjøre? Hmm.. Vet ikke hvorfor jeg er så irritert egentlig :/ Nå er han lagt seg mens jeg sitter her og får ikke sove..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Er det han som ikke ville være kjæreste på Facebook og som ville se det an til jul og sånn?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Selvfølgelig hadde det vært lettere hvis du ikke hadde et barn fra før! Siden du har det er det plutselg 2 å ta hensyn til. Både deg og barnet. Funker det ikke så sårer han 2, ikke bare 1... Han blir reservepappa, og livet vil bl annerledes enn om han hadde ei dame uten barn. Det blir faste rutiner osv. Men han sover jo der???? Og dere er ikke i et forhold? Syns det virker sånn jeg altså. Tror du bare må spørre ham rett ut i mårra. Si at du er usikker og gjerne vil vile hvor han står. Er han glad i deg og vil ha et offentlig forhold med deg, eller vil han helst han en myk kropp å krype inntll nå og da. Siden han sover der har dere vel hengt sammen lenge, så det faktisk går an å spørre om dette uten å skremme ham vekk. Det med at eksen såra han er somregel bare en unnskyldning, i følge mine opplevelser hvertfall. da er han ofte ikke klar for noe seriøst... D må rett og slett bare snakke med ham. Menn er ikke så gode på å ta hint, bedre å si det rett ot UTEN sipping og styr.Ikke virk totalt desperat, ta det kuli. Lykke til! klem
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Han har vel visst at du har ett barn, hvis han vil trekke seg pga det, så bør han gjøre det med en gang, før det blir mer alvorlig. Hadde spurt han rett ut, det blir du vel gjerne nødt til , hvis du i det hele tatt vil ha ett svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå