Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Har aldri hatt det slik før, men de siste månedene har jeg hatt disse periodene noen ganger.. huff jeg får så dårlig samvittighet overfor sambo.. Når jeg har slike perioder blir jeg svært stille og sier knapt et ord til han og absolutt alt irriterer meg.. Alt uten grunn.. Gråter også av ingenting. Disse hormonene altså! Dagen etterpå kan alt være greit og da er jeg normal igjen.. Irriterende! ikke har jeg en graviditet jeg kan skylde på heller
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Har du satt inn noen hormonpreparater spiral, p-stav, p- sprøyte eller noe? Du beskriver nemlig meg på p-stav her...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Jeg går ikke på hormonpreparater.. sluttet med pilla for over et år siden.. HI
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Hvor gammel er du? Det kan jo være tidlig overgangsymptomer du har. Min bestemor kom i overgangsalderen da hun var 38 år, så det er kanskje en mulighet?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 hehehe.. Jeg håper da for all del det ikke er det, for jeg er bare 26
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Hehe, nei det var vel litt tidlig å få sånne symptomer da:) da har jeg ingen råd til deg, dessverre. Håper du får det bedre og at det går over av seg selv:) 23.16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå