Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Fordi jeg har barna mine i barnehagen ca 5 timer om dagen. Kunne ikke falle meg inn at barnet mitt skulle skulle oppholde seg i barnehagen 7-8 timer hver dag. Stolt av at jeg er en god mor som setter barna mine foran meg selv:) Yeah yeah:) God samvittighet!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 5 timer eller 7 timer i barnehagen eller ikke er nok ikke det som definerer en god mor eller en god far. Bare det at du tror det gjør deg til en, kanskje ikke dårlig, men en mindre begavet mor.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Wath 23,05.... Klart man er en bedre mor om man har barna mindre enn fulltid i barnehagen! Enig med hi.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Det er4 nok kke ensbetydende med å være en god mor, men jeg er enig i at 5 timer er nok. Jeg får desverre ikke til det, min har 7,5 timer 2 dager i uka og 5,5 timer 2 dager i uka. En fridag. Men jeg føler meg som en god mor likevel. Jeg elsker henne mer enn alt, og ønsker det beste for henne. Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde økonomi tl å ha henne hjemme mer enn 3 dager i uka... Men sånn er det. Prøver heller å få til så korte dager som mulig på jobben. :-D
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 23,08 har alikevel sett hva dette dreier seg om. Det er snakk om prioritering:) Hi.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 HI skriver ikke "bedre mor", hun skriver "god mor" og det å si at man er en "god mor" kun basert på antall timer i barnehagen er fjottete. For hva vet vi om hva mor driver med når barna er hjemme? Kanskje hun driter i å lage middag, kanskje hun røyker inne, kanskje hun drikker, kanskje hun aldri hjelper storesøsken med lekser, kanskje hun driter i å pusse tennene på barna osv.? Man er ikke "en god mor" utelukkede basert på antall timer i barnehagen. 23:05
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 Jeg sørger for at jeg har det bra, fordi da har barna mine det også bra
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Er ikke slik du skal tenke lille deg. Har barna det bra, har jeg det bra! Du er et godt eksempel ang det jeg vil formidle. Barna foran, vi etter.....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #9 Skrevet 19. november 2011 Kunne tenke meg til at dette var et ordtak for deg "Mamma`n til Will..." Strengt tatt burde det vel være omvendt? Enda godt vi er forskjellige. Bare så synd noen har barn oppi dette. Heldigvis får en vel si så har bhg et godt øye med barna dine.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #10 Skrevet 19. november 2011 Den er jeg helt enig i. Barnet må alltid komme først, men det er summen av alt vi gjør som gjør oss til gode eller dårlige foreldre og der er barnehage eller ikke kun en liten del av den totale summen som definerer hvilken type forelder vi er. 23:05 & 23:10
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #11 Skrevet 19. november 2011 Yeah, yeah. Alle her veit no at "god-mor-faktoren" er omvendt proporsjonal med timar i barnehagen. Hepp, hepp, alle damer heim for å bli gode mødre!!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. november 2011 #13 Skrevet 19. november 2011 Det er ikke alltid sånn at bare barna har det bra så har mor det bra! Og om mor er ulykkelig eller sliten, syk ol så er det bedre at mor gjør det hun må for å bli lykkelig/uthvilt/frisk for at hun kan være den beste mammaen hun kan for sitt barn! Å være en god mor betyr ikke at man alltid skal sette seg selv sist og alltid ta vare på alle andre og ikke seg selv!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #14 Skrevet 19. november 2011 Jeg vet jeg er en god mor fordi jeg jobber for å få råd til å leve. Det betyr 8 timer i bhg hver dag det. Skulle selvsagt ønske jeg kunne trappe litt ned for å unngå tidsklemma, men det har vi ikke råd til. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå