Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Jeg spiser 3 av de "små" lefsene. Men da fyller jeg de til randen:P.Er stapp mett etterpå da men.. Jeg spiser alltid mer enn de jeg spiser sammen med:P Hvor mangen spiser dere?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 3, men har klart 4;) (og de er fulle)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Sitter her som en stappa julegris etter å ha trykt i med tre skjell... (og det er stort sett så mye jeg spiser)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Jeg spiser 3 slike "tubeskjell", husker ikke hva de heter. Da er jeg stappmett.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 jeg spiser en stor lefse.. når vi har tubs spiser jeg to tubs.. skjell - to eller tre..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Jeg spiser 2-3, men jeg bruker skjell da. Tviler på at det er stor forskjell akkurat.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 Jeg spiser 1 -1 1/2 av de store lefsene. Bruker ikke å putte så mye inni de. Ser at enkelte putter de så full at de ikke får de sammen engang :/
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Aldri mer enn 2små, 2 store er litt for mye, men det går ned av og til - de er fulle- men ikke stappfulle! Rømme i bunn, litt kjøttdeig, ost over, knuser litt tacoshell, agurk, mais, rødløk og tacosaus!!! NAM!! hihi!! ) jeg har foressten STOR mage altså men taco er mettende..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #9 Skrevet 19. november 2011 Blir somregel 3 slike "tubs", rekorden min er 6.... de var ikke fylt til randen, men mange av mine venninner sperrer opp øynene når jeg sier det! heeheheh hilsen matvraket
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #11 Skrevet 19. november 2011 2 skjell eller 2 store lefser. Har de ikke stappfull, slik som noen her beskriver:-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #12 Skrevet 19. november 2011 Det er sånne skåler av skjell. bedre enn skjell synes jeg.. blir ikke så mye gris med tubs som med skjell
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #13 Skrevet 19. november 2011 For noen småspisere de fleste her inne er! Bare fugler her jo!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #14 Skrevet 19. november 2011 TUBS = Badekar! heheheheh herlig navn, og supert til å fylle opp med alskens av gode tacogreier. Er ikke rare plassen i skjellene, gitt Hilsen 6-tubsrekorddama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå