Gå til innhold

Hvor mangen tacoer spiser dere? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser 3 av de "små" lefsene. Men da fyller jeg de til randen:P.Er stapp mett etterpå da men..

Jeg spiser alltid mer enn de jeg spiser sammen med:P

Hvor mangen spiser dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3, men har klart 4;) (og de er fulle)

Skrevet

Sitter her som en stappa julegris etter å ha trykt i med tre skjell... (og det er stort sett så mye jeg spiser)

Skrevet

Jeg spiser 3 slike "tubeskjell", husker ikke hva de heter. Da er jeg stappmett.

Skrevet

jeg spiser en stor lefse.. når vi har tubs spiser jeg to tubs.. skjell - to eller tre..

Skrevet

Jeg spiser 2-3, men jeg bruker skjell da. Tviler på at det er stor forskjell akkurat.

Skrevet

Jeg spiser 1 -1 1/2 av de store lefsene. Bruker ikke å putte så mye inni de. Ser at enkelte putter de så full at de ikke får de sammen engang :/

Skrevet

Aldri mer enn 2små, 2 store er litt for mye, men det går ned av og til ;) - de er fulle- men ikke stappfulle!

Rømme i bunn, litt kjøttdeig, ost over, knuser litt tacoshell, agurk, mais, rødløk og tacosaus!!! NAM!! :D hihi!! :))

jeg har foressten STOR mage altså :P men taco er mettende..

Skrevet

Blir somregel 3 slike "tubs", rekorden min er 6.... de var ikke fylt til randen, men mange av mine venninner sperrer opp øynene når jeg sier det! heeheheh

hilsen matvraket :)

Skrevet

2 skjell eller 2 store lefser. Har de ikke stappfull, slik som noen her beskriver:-)

Skrevet

Det er sånne skåler av skjell. bedre enn skjell synes jeg.. blir ikke så mye gris med tubs som med skjell :)

Skrevet

For noen småspisere de fleste her inne er! Bare fugler her jo!

Skrevet

TUBS = Badekar! heheheheh herlig navn, og supert til å fylle opp med alskens av gode tacogreier. Er ikke rare plassen i skjellene, gitt :)

Hilsen 6-tubsrekorddama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...