Gå til innhold

inspirert,sprøe damer/menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere noen gang opplevd en helt sprø dame prøve seg på typen/mannen deres mens dere er tilstede?

fikk høre en historie av mor her om en dame på stranden som bare slo seg ned med mamma og hennes daværende type, og flørtet vilt mens hun dro ned bikini toppen sin og klemte på brystet sitt, mens han ikke reagerte,

for noen folk som er her ute

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om det kan sammenlignes. Men jeg, min mann og våre barn var på ferie i sommer. Lå på hotell litt utenfor en større by, ca 6 timers kjøring hjemmefra. Sent på kvelden første dagen vi var der fikk han sms fra sitt barns mor at hun var sjekket inn på samme hotell for å være sammen med dem på ferie. For hun mente at det var best at barnet (de har ett sammen) fikk ha ferie med hele familien sin. Vel, vi har vært gift i snart 5 år, og barnet har aldri før opplevd å feire eller feriere med begge foreldrene. Skjønte jo etterhvert at poenget var at hun ville ha ham tilbake. Han var ikke like hypp.

Skrevet

Jeg var på en innvielsefest hos et vennepar av meg for en del år siden. Min daværende forlovede var ikke med meg, men på festen var en av mine exer, noen slektninger av venninna mi og en gjeng fra jobben til kameraten min.

Vi var sikkert 12-14 stykker til sammen. Fra jobben hans var det en gjeng mannfolk, 4 av disse var gifte men som var der uten kona si. Og den ene dama som jobbet på dette arbeidsstedet.

Festen hadde vart omtrent en halvtime da denne dama begynte å legge an på (sette seg på fanget til, by seg fram , gni seg opp etter også videre) en av sine gifte kollegaer, etter å ha blitt avvist høflig, beveget hun seg til neste gifte kollega, og så neste. når hun kom til nummer 4(som var sjefen) fikk hører det av han i ikke helt så høflige ord, hvorpå hun begynte å grine og i nesten en time satt å klaget til han som hadde festen over hvordan de behandlet henne (han er verneombud på jobben der.) Han prøvde felre ganger å si at denne samtalen får vi ta på jobben men nei ho skulle ikke la seg avspore.

Så snudde ho om igjen kom inn å begynte desperat å legge an på vertinnes homofile svoger. noe vi andre fant ganske underholdene hehe.

Og når ho ikke fikk napp der så begynte ho å flørte med exen min som ho trodde var typen min. Han beit på og ho var lite stolt av seg selv for ho trodde ho hadde tatt han fra meg mens jeg satt der.

Deretter ble ho sur på meg, for at jeg ikke ble sur på henne og ikke på han. Tenk at jeg bare satt der og hadde en hyggelig samtale med noen når ho klina med min type. Kjefta på meg, til jeg og alle andre i rommet begynte å le, typen min er hjemme han sa jeg bare og da forsvant ho ut døra.

Lurer på hvordan det var for ho å gå på jobben mandagen etter jeg.

Og verst av alt jeg tror ikke ho hadde så himla mye innabords heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...