Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Lurte på å kjøpe denne til guttungen på 2,5 år til jul. Noen som har erfaring med denne til barna sine? Vil dere anbefale meg å kjøpe denne? Og er det noen som vet hvor jeg får tak i denne bortsett fra hos Toysrus (har ikke denne i nærheten)?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 BR leker selger den også. Kan bestille den via nettbutikken deres.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Jeg har nå kjøpt den til han på 3,5 så det blir sikkert stas. Han er veldig fan av brannmann sam... Kjøpte den på BR leker.. til 299.-
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Gutten vår har denne, og han leker mye med den. Han er stor fan av Sam, og alle delene på stasjonen er helt likt som i TV-serien. Vi kjøpte i tillegg brannbilen Jupiter med 2 figurer (brannmann Sam og sjefen). Jeg anbefaler denne!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Tusen takk for svar:) Blir nok brannstasjon + en brannbil til jul. Han elkser brannmann Sam og går rundt og synger på sangen titt og ofte. "Tenne deje bjannmann Sam, ingen er så tekk og stjam", låter det flere ganger om dagen her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå