Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Noen som har opplevd å be om epidural og ikke fått det? Man må vel ha en anestesilege tilgjengelig for å sette den, eller? Jeg er redd for å ikke få det tilbudet når jeg skal føde...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Under første fødsel prøvde de å få meg fra å få epidural, men jeg sa jeg ville ha det, og fikk det. Neste gang kom jeg for sent til sykehuset. Fødte like etter jeg kom frem. Og ja, de må ha en anestesilege tilgjengelig for å få satt epiduralen.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Jeg har fått det på alle mine tre fødsler, ikke vært noe spørsmål om noe annet.. Men be jordmor skreive det i papirene, og si ifra så snart du kommer til sykehuset, og påminn de gjerne. Så er de forberedt og kan forberede de som skal sette sprøyten i god tid. Du får forøvrig bedøvelse først så det har absolutt ikke vært spes vondt å sette sprøyten. Har noen venninner som har bestemt seg på forhånd om epidural, men ikke fått det pga at det har gått for fort. Men da har de ikke hatt tid til å savne den heller ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Takk for svar! Jeg vet ikke om jeg vil ha det eller ikke, får vente å se om det blir nødvendig, men er hvertfall fint å vite at jeg har muligheten når jeg kommer inn! Dersom det ikke er noen anestesilege ledig får man jo ikke, det er det jeg er redd for.. Men det går nok fint uansett da, mange kvinner har jo født uten HI
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Du får det på alle sjukehus sjølv om det heiter Fødestove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå