Gå til innhold

Blir flau over den Bubbleroomreklamen til Ulrikke Lund...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har jo verdens verste fjortis-berte stemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, jeg og mannen min leeeer også av den reklamen, vi vet ikke hvem hun er men for ei stemme!!

Skrevet

Fjortisstemme får så være...

Jeg er mildt sagt imponert over alt denne jenten har fått til i så ung alder, særlig hvis man ser det i lys av bakgrunnen hennes.

Skrevet

Jaja 21.01, aner ikke så mye om henne, men nå var det denne reklamen det var snakk om... snakker hun slik til vanlig?? Vi ler også av den ;-) Eller himler med øynene, alt ettersom.

Skrevet

Er det hun motebloggeren som påstår hun skal bli lege?

Skrevet

"mote"bloggeren som skal bli lege er malinelskerlucas. Hun har forøvrig nettopp hoppet av helse- og sosialfag på vgs da......

Ulrikke lund driver moteblogg og egen nettbutikk + div freelance oppdrag. I første halvår gikk firmaet hennes med 1 mill i overskudd.

Hun er bare 21 år og har gjort alt dette helt alene og jobbet seg opp fra bunnen av. I de få personlige innleggene hun legger ut på bloggen fremkommer det at hun ikke har hatt noe særlig til barndom, og har klart seg mer eller mindre selv fra tidlig i tenårne.

Hun er ikke en som føyer seg inn i rekken av rosabloggere, bloggen hennes er på helt annet nivå, hvis man bare gidder å lese den.

Skrevet

Driter lange kabler om hennes framgang.

For stemmer ler jeg av kvar gong reklamen kommer. Minner meg om ein tre år gammelt barn som plaprer.

• 3 måneder senere...
Skrevet

ja, hun har fått til mye, men har fått hjelp til så og si alt rundt nettbutikken, men det har hun kanskje ikke snakket så mye om? Hun leker femme fatale med alle gutta på byen for å få oppmerksomhet, og får venninna hennes oppmerksomhet og ikke henne, blir hun bare gretten og vil hjem. litt artig egentlig, skulle tro hun fikk nok oppmerksomhet gjennom bloggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...