Gå til innhold

Å huff :( At dere orker!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å i det hele tatt diskutere om man må være redd for mannen på julebord. Mannen min er borte på jobb titt og ofte han. Er det større fare på julebord eller? Nei, han får gjøre som han vil, det gidder ikke jeg å engasjere meg i før det evt er noe å engasjere seg for og slik burde jammen dere andre ha det å!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg, men det spørs vel hvilke erfaringer man har fra før.

Vi damer er ikke like, og mannfolk er også forsljellige gitt.

Skrevet

Man skaper det man frykter mest. Ergo; om man peser mannen med utroskapsbeskyldninger, da kan han jo like gjerne være det også. Han får jo kjeft for det uansett..

 

Dessverre er det så "akseptert" å være utro i dag, at jeg forstår frykten :(

Skrevet

Min gubbe får gå der han vil. Får jeg beskjed om utroskap veit han at jeg gidder ikkje og redde forholdet vårt da. Lemper han ut og det har han fått full forståelse til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...