Gå til innhold

Hvor mange tror at mannen min er utro i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en skikkelig dårlig periode. Så dårlig at begge har tatt av seg ringene i raseri og ikke tatt dem på igjen (men har ikke besluttet å gå fra hverandre).

Vi krangler hyppig, og når vi ikke krangler, så fører vi en kald krig.

Sex er det minst en måned siden, og det var vel siste gangen vi berørte hverandre på noen som helst måte.

Denne helga er han på seminar med folk jeg ikke kjenner. Og han har vært utro mot meg en gang før.

Han har ikke ringt meg eller sendt meg sms etter han dro i går. Vi kranglet forresten når han gikk.

Lurer på om han virkelig kaster vekk 13 år sammen denne helga...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, kaste vekk? Høres jo ut som om samlivet er over for godt uansett, så han tar kanskje bare til vett, om han skulle dyppe kuken i fremmed mus. Så har både du og han noe å skylde på når den tid kommer.

Skrevet

Ja, det er å kaste vekk når han velger å være utro i stedet for å jobbe sammen med meg gjennom problemene.

Skrevet

Jeg tror ikke han kommer til å være utro!!

Han er nok lei av krangling og drama på hjemmefronten, så en kveld ute for å snakke med mannfolk er sikkert midt i blinken for han.

Kan jo også hende at dere begge trenger denne helga fra hverandre for å virkelig se at dere elsker hverandre.

Klart det kommer harde perioder når man har vært sammen så lenge som dere, men det er vel dere begge klar over :)

Diger klem til deg som sitter der alene hjemme!

Skrevet

Du kan jo ikke vite da.. Men sjansen er jo der..desverre :/. Men det vil jo du aldri få vite uansett?!

Skrevet

Om man er kapabel til å være utro tror jeg ikke avhenger av hvordan forholdet man har til partneren er. For å være utro må man ha en egenskap som tilsier at man kan gjøre slike ting mot partneren sin, og da er ofte ikke "dårlige tider" nødvendig som unnskyldning, da finner man alltids en grunn for å være utro...

Jeg og mannen min har hatt harde, tøffe tak, men jeg har aldri engang tenkt tanken på å være utro, fordi i mitt hode er dette uakseptabelt. Det gjør man ikke så lenge man er i et forhold.

Så måneder uten sex og med krangling og spetakkel kunne ikke fått meg til å være utro, uansett.

Tror du selv vet om sjansen er tilstede for om han er utro....

Skrevet

Det er vel ikke snakk om at HAN i såfall kaster bort 13 år.

Det er DERE som lever sammen og kaster bort...

Om han er utro er umulig for oss å svare på.

Men jeg syns derer burde søke hjelp, hvis dere vl bli i dette forholdet.

Siden du skriver her inne regner jeg med at dere har barn, og det er EKSTREMT vanskelig for barna å bo i en slik situasjon som du beskriver. Her snakker jeg av erfaring.

Og ikke engang kom med den "Vi krangler ikek foran barna da!"

For kranglinga er ikke den verste delen...

Tror derer bør ta dere en ROLIG prat når han kommer hjem.

Skrevet

Det er ikke "å jobbe med" når begge oppfører seg som drittunger og krangler eller er sure hele tida da vet du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...