Gå til innhold

jeg kommer ikke over han... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden drev jeg på med en kar.. det var i 2008..Det tok slutt da jeg flyttet til en ny by, og han flyttet hjem til sin by igjen.. Vi var begge studenter da. Det var aldri noe snakk om noe forhold siden vi begge viste at vi begge kom til å flytte om ikke lenge.

Jeg har samboer nå som er helt fantastisk, men jeg tenker enda veldig mye på han jeg drev på med i 2008. Jeg klarer rett og slett ikke å glemme han, drømmer faktisk av og til om han på natta også. Vi snakker jevnlig med hverandre på facebook, og da får jeg en slags god følelse inni meg, Jeg kjenner jeg får dårlig samvittighet overfor min samboer pga dette. Samtidig har jeg veldig lyst til å treffe denne mannen igjen, men jeg vet ikke om jeg tørr.. om fristelsen vil bli for stor til å gjøre noe dumt, noe jeg egentlig ikke vil.

Jeg lurer på om jeg noen gang vil kommer over denne mannen, eller om jeg resten av liver skal gå å tenke på han. Synes det er irriterende og blir irritert og sint på meg selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror neppe du kommer over han om du fortsetter kontakt på facebook.

Tror det beste er å kutte han helt ut, slett han som venn, og ikke ta mer kontakt med han..

Skrevet

Jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å slette han fra facebook.Det kan jeg rett og slett ikke gjøre.

Det kan gå flere måneder mellom hver gang vi har kontakt, og jeg bruker heller ikke å være inne på frofilen hans.. jeg kommer nok til å tenke like mye på hans selv om jeg slette rhan fra facebook, så tror ikke det kommer til å funke..

Skrevet

du opprettholder spenningen ved å ha kontakt,, helt rett som hun over sier. kutt kontakten,,, been there....

Skrevet

Ja det er vell det beste å gjøre. huff:(

Skrevet

Signerer de andre som sier det eneste som kan hjelpe er å fjerne han fra livet ditt. Fjern han fra facebook og kutt ut all form for kontakt. Been there, done that.. Det er ikke lett, jeg vet hva du går igjennom :(

Skrevet

Jeg synes det er så rart.. Jeg har jo ikke sett han siden 2008, og tenker fortsatt mye på han.. Han har virkelig gjort inntrykk på meg.. jeg vedder på at hvis han hadde sagt at han ville ha meg, hadde jeg kastet alt og blitt med han.. tror aldri jeg finner en som han.. husker han med en perfekt kropp, han var lett og god å snakke med.. kunne ligge timesvis i sengen og bare snakke, han var rolig og humoristisk.. følte meg skikkelig trygg sammen med han.. nei huff.. nå må jeg slutte..

Skrevet

Nå skal jeg, av erfaring, snakke tvert imot de andre som har svart her.

Du kommer aldri til å glemme mannen, og jo lengre tid det går, jo mer kommer du til å forherlige ham og drømme om ham. Kontakt eller ikke.

Jeg hadde det likedan med min eks, og det var nesten 10 år siden det ble slutt mellom oss da jeg fant ut at jeg ikke kunne ha det slik lengre, jeg var nødt til å finne ut av hva dette "savnet" var.

Så jeg møtte ham. Hadde dårlig samvittighet for det ovenfor ny samboer såklart, men jeg måtte. Jeg var beredt på at det kunne vise seg at eksen var mannen i mitt liv. Men da ville jeg jo ikke hatt noe å tape på å treffe ham! Og det som skjedde var at jeg møtte en mann som fikk meg til å huske HVORFOR vi ikke lengre var et par.

Det føltes tomt med en gang etterpå, jeg skjønte at jeg faktisk hadde vært litt forelsket i tanken på hvor mye jeg savnet ham... men det gikk fort over, og nå lever jeg lykkelig med min nye mann uten snev av tanker om eksen.

Jeg ville faktisk gjort det samme igjen om det hadde meldt seg en lignende situasjon.

Skrevet

Det kan være noe i det du skriver.. men min situasjon er at vi ikke "skiltes" som uvenner eller at vi ikke fungerte sammen.. vi var jo aldri sammen.. har ikke sett noen negastive sider ved denne mannen heller.. så vet ikke om det hadde fungert for min del.. derfor er det kanskje likså greit at vi bor på hver vår kant av landet :) Vi skulle egentlig treffes i oslo i fjor sommer, men det ble ikke slik at vi treftes.. jeg turte på en måte ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...