Gå til innhold

Blåmerke fra barnehagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 2 år har fått et skikkelig blåmerke på underarmen- og det er tydelig merke etter noen som har bitt han. Jeg snakker ikke om at man ser to tenner, men man ser to mørke blå halvmåner som passer utmerket til en liten barnemunn. Han får ikke lett blåmerker, og når jeg spør hva som har skjedd så sier han at *** har bitt han. For å klare å lage slike merker må han ha blitt bitt ganske så hardt og også gjennom genseren. Jeg spurte så om de voksne hadde gjort/sagt noe da, og da sa han at "Trine" (lærling i barnehagen) hadde snakket til det barnet som hadde bitt. Er det bare slik man skal regne med at skjer, eller hadde dere regnet med å få høre om det når dere hentet barnet i barnehagen den dagen det skjedde? Skjønner at man må regne med litt tøffe tak innimellom, men synes så synd på gutten min(som for øvrig kan leke tøff selv :P ) når jeg tenker på hvordan den andre større gutten må ha holdt han fast å bitt for å klare å sette slike merker :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånn som skjer, men jeg hadde regnet med å få beskjed om det samme dag som det hendte.

Skrevet

Ja, man må dessverre regne med at slikt skjer......Men du burde ABSOLUTT ha fått beskjed fra barnehagen om at det hadde skjedd!

Så ville nok tatt det opp med dem på mandagen.

Skrevet

Det er slikt som skjer, men jeg forventer å bli fortalt slike ting av personalet ved levering/henting og i vår barnehage er de veldig flinke til å informere, både når ting skjer mot mitt barn og når hun har gjort ting mot andre, når de har irettesatt henne osv. Det skjer ikke ofte, men har vært noen små episoder.

Ta det opp med barnehagen på mandag.

Skrevet

Dette har skjedd flere ganger hos oss, men vi har alltid fått beskjed når vi henta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...