Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 og jeg er ikke urolig for om han kommer til å være utro, som mange andre engster seg for. SåDetSå!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Det er kun 12 prosent som sier at de selv har latt seg friste til mer enn en flørt med en kollega på julefest.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Jeg var heller ikke bekymret for det. Men plutselig en dag var han utro på en jobbfest. SåDetSå.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Så deilig å ikke være urolig for noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Det kunne ikke falt meg inn å tenkt tanken engang! Hadde julebordet på hans jobb vært uten følge, så hadde jeg gladelig kjørt han i vei og ønsket ham en hyggelig kveld. Jeg var ute i går kveld, det kunne ikke brydd ham mindre. Jeg skal også på julebord på jobben, og det synes han er veldig greit. Vi stoler på hverandre, uten gjensidig tillit hadde vi ikke satset på noe forhold i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Helt enig med deg 20.46. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå