Gå til innhold

Hva er dine "triks" for å holde deg slank? 8stabil vekt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen spesielle vaner du har som du mener er med på å holde vekta?

Er overvektog og vil vite hvordan jeg kan holde meg slank når vekta har gått ned..Livsstil er jo det som må endres..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytte ut pasta, ris, brød, potet og hvitt mel med grovere varianter. Snop kun på lørdager. Slik har jeg holdt vekta :-)

Skrevet

Jeg gikk ned 15kg, og utfordringene begynte den dagen jeg ikke var "på slanken" mer ja... jeg brukte et grethe roede-lignende opplegg for å gå ned i vekt, og har i stor grad fulgt samme opplegg i tiden etterpå. Spiser 4 knekkebrød eller 2 skiver til frokost og lunsj, velger magert pålegg. Fyller halve tallerken med grønnsaker til middag, begrenser kjøttprod. med mye fett. Magre meieriprodukter. Unngår kaker, snacks, søtt etc i ukedagene, men lørdag er kosedag!! Er ikke glad i å trene, men går noen lange turer i raskt tempo noen ganger i uka.

jeg er veldig glad i mat, og i alt som er søtt. Har vært nødt til å snu tankegangen min og akseptere at livet mitt nå er sunt i matveien. Ikke alltid like lett, men håper og tror at jeg har klart det!

Lykke til!:)

Skrevet

Spiser hva jeg vil når jeg vil( hjelper å være småspist da)... Legger alltid på meg når jeg prøver å følge enn diet.

Spise langsomt og stoppe når jeg er mett.

Drikke et stort glass vann 5-10min før man spiser fordi det tar ca 20 min før hjernen oppfatter at vi er mette. ( har jeg iallefall lest noen steder, hvor sant det er vet jeg jo ikke. )

Mindre tallerker, for da tror vi at vi spiser mer.

Skrevet

Gå, istedet for å ta bil/kollektivtransport. Slik holder jeg meg slank, og jeg spiser det jeg har lyst på :-)

Skrevet

Gikk ned 15-16 kilo ila ganske kort tid, men som en permanent omlegging av kostholdet: ingen sukker, masse grønnsaker, grove produkter, kveldsmat istedet for potetgull oav.. Også begynte jeg å trene. Nå er jeg mer avhengi av trening enn jeg var av godis:-)

Jeg trener 4-5 ganger i uken (jogging, sykler til jobben, fjellturer o.l), også spiser jeg ikke så ekstremt sunnt som i begynnelsen. Men nå holder vekta seg stabil, og jeg er slank, vetrent og ser bedre ut nå som 35-åring enn jeg gjorde som 25-åring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...