Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 En person som kun tenker på seg selv, og som trenger at andre tenker på henne.. Til å begynne med en søt jente på alle måter, kanskje litt lav IQ når det kommer til det faglige. Når en begynner å kjenne henne handler alt seg om henne, og en får nesten ikke inn et eneste ord om ting en trenger å høre selv. En som liker å tråkke på dørmatter.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Min Malin er helt fantastisk! Hun er alltid i godt humør, får alle til å le Hun er veldig for seg (tidlig ute med alt) og skikkelig smart. Hun er utrolig nydelig og søt, men veldig bestemt, skikkelig sta med egne meninger
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Kjenner også en Malin slik som 20:19 beskriver, men hun er helt lik mora, som er lik sin mor, som igjen er lik sin mor. Herregud for en familie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå