babygullz <3 vilde Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Ennå 16 uker igjen til termin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lyst å legge meg i dvale...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Og når bebin er kommet så går tia alt for fort!! Tro du meg Kos deg nå du..hehe
babygullz <3 vilde Skrevet 19. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2011 Jaaa d vet jeg, har ei på 3 og,men likevel... idag var d bare så fryyktelig kjedelig å være gravid
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 meg ijen..jada jeg husker det var noe dritt.. ihvertfall hvis man har gått gravid før! Hehe..man har liksom prøvd det før..og vet alt..ikke så spennende heller..det er liksom på slutten det er action Hold ut!!! Ha en kosli kveld!
babygullz <3 vilde Skrevet 19. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2011 jaaaa!! det er jo sååå kos da, men makan!! etter en måned med spark og kos vil man jo bare at tia skal gå helst!! kunne jeg bare hatt litt fyldigere konto så skulle jeg reist rundt og kost meg med oppvartting på hoteller, men nei..får bare ligge på sofan her så lenge heheh takk i lige måde! =)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Hehe..herlige spark! Not..jeg må si jeg savner ikke dem 5 år etter! Kos deg på sofaen..har du ingen mann som kan behandle deg som en dronning..du vet..det fortjener du!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 jeg liker sparkene når d er så tidlig som nå med mindre de bruker blæra som trampoline ;P mannen som skulle vartet meg opp er offshore på 3 helga nå... han skal få ta d igjen i hele desember!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå