Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 ... bestiller dere enkle eller doble? Og hvor bestiller dere fra? Skal lage julekort nå, men det finnes jo ørten forskjellige typer og produsenter. Vanskelig dette altså!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 I fjor hadde jeg problemer med å bestemme meg. Stod mellom to motiver, der det ene var et enkelt kort, det andre var et dobbelt. Jeg endte opp med begge. Nærmeste familie fikk den doble typen. Litt fjernere familie og venner fikk det enkle :-) Jeg har brukt Vistaprint flere ganger til både julekort og takkekort.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Hehe, det høres ut som noe jeg kunne ha gjort også! Har tittet på Vistaprint, og de har fine kort. Men har aldri handlet derfra, så var usikker på hvor "seriøse" de er. Takk;) HI
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Vistaprint er seriøse de. Men i og med at de sender fra utlandet er det 200 kr grense i forholdt til toll og moms. Det har jeg fint klart å holde meg under hver gang.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Det ble optimalprint.no både i fjor og i år, og det ble kvadratisk 15x15 med mange bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå