Gå til innhold

Dere som bestiller julekort...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... bestiller dere enkle eller doble?

Og hvor bestiller dere fra?

 

Skal lage julekort nå, men det finnes jo ørten forskjellige typer og produsenter. Vanskelig dette altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor hadde jeg problemer med å bestemme meg. Stod mellom to motiver, der det ene var et enkelt kort, det andre var et dobbelt. Jeg endte opp med begge. Nærmeste familie fikk den doble typen. Litt fjernere familie og venner fikk det enkle :-)

 

Jeg har brukt Vistaprint flere ganger til både julekort og takkekort.

Skrevet

Hehe, det høres ut som noe jeg kunne ha gjort også!

 

Har tittet på Vistaprint, og de har fine kort. Men har aldri handlet derfra, så var usikker på hvor "seriøse" de er.

 

Takk;)

 

HI

Skrevet

Vistaprint er seriøse de.

Men i og med at de sender fra utlandet er det 200 kr grense i forholdt til toll og moms. Det har jeg fint klart å holde meg under hver gang.

 

Skrevet

Det ble optimalprint.no både i fjor og i år, og det ble kvadratisk 15x15 med mange bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...