Gå til innhold

Det gjør så vondt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..å ha kjærlighetssorg og å gi slipp på noen man elsker. Jeg er ung, 24 år, og vet jo innerst inne at smerten med tiden vil bli svakere. Men akkurat nå er det så tungt :'( Føler jeg aldri kommer til å få en like bra gutt igjen.

Noen som kan si meg at det vil gå bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

of course går det bra! Det er ikke bare en mann der ute..det er maaaange! Men kjærlighetssorg tat tid..det kan kjennes som at noen er gått bort! Men det viktigste når du har det som værst..vær sammen med noen,familie..venner! Det er viktig å ikke være alene!

Du kommer nok til å møte en som virkelig fortjener deg... :) Svøm videre lille fisk..havet er STOOOORT! ;) klem

Skrevet

Tusen takk! Svaret ditt fikk meg til å smile :) Det hjelper å høre andre si det! Jeg skal følge ditt råd og ikke være alene i kveld..

Skrevet

Jeg er glad jeg fant innlegget ditt der nede! Du fortjener å ha det bra! Ikke vær alene nei...viktig det! Supert at du smiler litt! Hurra..og superklem! En dag av gangen...en i gangen!

Skrevet

Tusen takk. At totalt fremmede skriver det hjelper mer enn jeg hadde trodd! Har vel noe med at noen ser meg, selv om jeg føler meg så liten akkurat nå. Klem tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...