Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Jeg studerer fulltid og har et barn som jeg skal ha hovedomsorgen for (60%) Ser etter ny leilighet nå, men er litt usikker på - Har jeg krav på bostøtte? Mottar fult stipend (Ca 9000) - Kan man få bostøtte ved leie av f.eks sokkelleilighet? - Er det minimums krav på kvm? (Bor på Østlandet, og prisene er høye i byene:))
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Jeg fikk bostøtte før stipendet kom (tok veldig lang tid), men nå som stipendet kommer så får jeg ikke bostøtte.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Hei! Både jeg og samboeren min er studenter. Sammen har vi en liten tass, og vi leier en leilighet på ca 65 kvm. Får fult lån/stipend og bostøtte på ca. 3000 i mnd! Bor også på Østlandet. Regner med at du også får det, men kan vel hende det har noe med hvor mye barnet skal være hos deg? Du kan i allefall gå inn på husbanken å regne det ut på en sånn bostøtte kalkulator de har der..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 HI her Kan man få bostøtte om man leier en sokkelleilighet/leilighet i enebolig?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 ¨Bostøtten har ikke noe med kvadrametern å gjøre..det har med hvor mye du betaler i husleie og hvor mye du har i inntekt osv.. Du må søke..så ser du! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå