Gå til innhold

jeg trodde jeg var kvitt angsten..


Anbefalte innlegg

Skrevet

men var på butikken idag, og skulle hente noe mens typen sto i kassen, og det var så mye folk i køen, det ble så "tett".. Jeg måtte jo komme meg frem dit typen var, og tenkte at nå trodde alle at jeg snek.. Jeg ble varm, og det kjentes ut som jeg skulle besvime..

 

har hatt angst siden jeg var 14, men vært borte noen år..

 

Flere med angst her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har angst.. :(

Det er vel noe man må jobbe med..jeg får forskjellige oppgaver av min terapaut..som å gå på butikken. Usj jeg hater d. Noen dager lurer jeg mannen til å gå! :) Prøver å bli flinkere. Men det kommer an på dagsformen!

Skrevet

Har også angst :-(

 

Ikke for butikker og slikt....men for noe så patetisk som ubehag. Og angst for sykdommer, død o.l.

 

Går jevnlig til psyk, bruker ikke medikamenter.

Skrevet

1928 her...

 

har forresten hatt dritten i 10 år.

Skrevet

Hei det var meg som svarte henne lenger opp her...jeg har generalisert angst. Dvs.at jeg har angst for det meste..sykdom,kjøre bil,gå ut,bli drept...osv. Har vel slitt i 5-6 år- :(

Sliter meg helt ut...har så lyst å få livet mitt tilbake :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...