Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 men var på butikken idag, og skulle hente noe mens typen sto i kassen, og det var så mye folk i køen, det ble så "tett".. Jeg måtte jo komme meg frem dit typen var, og tenkte at nå trodde alle at jeg snek.. Jeg ble varm, og det kjentes ut som jeg skulle besvime.. har hatt angst siden jeg var 14, men vært borte noen år.. Flere med angst her?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Jeg har angst.. Det er vel noe man må jobbe med..jeg får forskjellige oppgaver av min terapaut..som å gå på butikken. Usj jeg hater d. Noen dager lurer jeg mannen til å gå! Prøver å bli flinkere. Men det kommer an på dagsformen!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Har også angst :-( Ikke for butikker og slikt....men for noe så patetisk som ubehag. Og angst for sykdommer, død o.l. Går jevnlig til psyk, bruker ikke medikamenter.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 1928 her... har forresten hatt dritten i 10 år.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Hei det var meg som svarte henne lenger opp her...jeg har generalisert angst. Dvs.at jeg har angst for det meste..sykdom,kjøre bil,gå ut,bli drept...osv. Har vel slitt i 5-6 år- Sliter meg helt ut...har så lyst å få livet mitt tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå