Gå til innhold

Hvor stor mage har dere som er 20-25 uker på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22+4, føler meg stor den ene dagen og liten den neste..kommer an på hva jeg har spist også. Personalet i barnehagen har nettopp fått vite at jeg er gravid og 5 mnd på vei, og da spurte de hvor jeg hadde gjemt den ungen..? Hehe..Det samme spurte de om på skolen hvor dattera mi går. Synes det vises godt selv, men har jo på meg jakke når jeg henter og leverer i barnehagen og på skolen og da viser det jo ikke så godt som ellers.

Jeg er altså tredjegangsgravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er 22 uker i dag, 5 måneder på vei 26 november (har termin 26 mars). Har en gutt og en jente fra før, og venter nå gutt igjen. Jeg har også veldig liten mage, og har alltid hørt det ;) Hos meg er det nok pga høyden, er 178cm høy og lang i ryggen ;)

Skrevet

Jeg har alt for stor mage :P Jeg er like stor nå som da jeg hadde termin med førstemann, født 1. des. 2010. Termin denne gang (det blir ei jente) er 8. mars :P

Skrevet

Eg er 23+3 uker på vei, med nr 2. Har større mage nå enn med første mann, er ca 12 cm større rundt midjen enn i utgangspunktet :)

Ja jakke skjuler magen endel, men merker at det bjynner å stramme litt i glidelåsen ;)

Skrevet

Jeg er 20+6, og har fått ei "globuskule" i front.. Helt plutselig for en uke-14dager siden ;)

Er bare 157 høy, og 51kg før gravid, så er ikke mye "innvendig" plass. Ribbensbuen er rimelig øm når jeg sitter allerede... :P

Så bilder av meg selv ifra for ca 2mnd siden..husker jeg følte meg sååå rund, men det er jo ingenting iforhold til nå. hehe.

-Tror de neste mnd blir tunge hvis det fortsetter i dette tempoet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...