Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 -Jeg hadde mens var ferdig med mens på mandag...idag har jeg veldig stikkende ømme pupper. -Hva i all vars kan dette bety? -Da jeg var i dursjn isted så kjentes det ut som melkespreng. -Jeg bruker jo å ha ømme puppiser før mens men ikke etter. -Har hatt sex 3 ganger etter mens..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Du er nok gravid og melka er allerede kommet. B I N G O !
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Det håper jeg virkelig ikke...er bare en dame som håper veldig på å bli gravid.. Har ikke lyst å dø...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 syntes kanskje det var litt for tidli? HI
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Jeg har det sånn fra litt før el og til mens hver eneste mnd. Har rett å slett så vondt i puppene at det gjør vondt å vaske meg der når jeg dusjer å det gjør vondt å ligge på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå