lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Vanligvis på bloggen min vises alle blogginnleggene nedover hovedsiden til ganske langt tilbake i tid. Men i dag la jeg ut et innlegg og da forsvant alle innleggende under :-/ Det står en "eldre innlegg" knapp under, men vil jo gjerne ha flere enn ett innlegg på fremsiden. På innstillingene har jeg krysset av for "999 innlegg på hovedsiden" (ikke at det har vært så mange tidligere, men. Noen som vet hva som har skjedd? Har blogget både i går, torsdag og onsdag så det er ikke det at det er for lenge siden forrige innlegg eller noe.. Håper noen bloggdamer kan hjelpe :-)
Libido- Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Hørtes rart ut. og du har nå rette innstillinger siden du har det på 999.. =) Sikker på at det ikke bare er din pc? få noen til å gå inn på bloggen din fra en annen pc. Eller kan det være at du har for høyt antall? prøv å skru ned til 30 f.eks.
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 19. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2011 Takk for svar, Libido. Prøvde med 30, men gikk nok ikke det heller.. Har jo alltid hatt det på 999, så skjønner ikke hvorfor det plutselig har blitt noe problem. Noen andre som vet? =)
Libido- Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Prøv å google det, finner mye svar på ting ang blogger.no der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå