Gå til innhold

Å dra til syden med baby på 6 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har såå lyst på en sydentur til sommeren, har termin i slutten av desember. Hvordan vil det gå å ha med en baby på rundt 6 mnd? Er det uansvarlig syns dere? Tenker evt da å dra kanskje i juni, for juli/august er vel de verste mnd å dra, sånn i forhold til varme. Hva skal man tenke på, kan man ha med baby på stranda, ut å spise osv? Blir eventuelt meg og samboer, kanskje familien min også:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge barnet er frisk, så kan ikke jeg se noe problem med det iallefall :)

Vi skal bo 2mnd i Italia, hvis alt går bra etter at jr er født.

-Sørg for et "sivelisert" land, vit hvor sykehus/leger er og gjør deg noen tanker om mat og bakterier. Så er det bare å nyte :)

Min mor reiste med meg til Poerto Rico i 3uker når jeg var 3uker gammel (i 1983), og med min lillesøster til spania mye når hun var 3mnd gammel (i 1995), og det var aldri noe problem så lenge du tar dine forhåndsregler :)

Om du ammer, er det gull -da har du alltid med deg matfatet,og det er rent! Men om du bruker erstatning f.eks, undersøk litt -det er ikke alle land som har våre merker eller "standarder", selv om det er EU land. Samme gjelder bleier :)

Kos dere masse, det har dere sikkert fortjent! ;)

Skrevet

Går sikkert helt flotters ;) Hadde en venninne som hadde med seg lillemann..gikk bare fint det.(Mallorca)...Go tur <3

Skrevet

Takk for svar dere herlige jenter!!:) Da tror jeg kanskje vi skal satse på det.. Er vel hva man gjør det til selv, å så lenge barnet er frisk, så skal det vel ikke bli noe problem. Håper jeg kan amme, å at alt går som smurt! Er en deilig tanke iallefall, å se frem til sol, varme og sydenliv <3

Ha en super dag:))

Gjest sandyBay1
Skrevet

Den på 12 år her, var 6 uker når vi dro til Mallorca i juni.

Den på 16 år- var 6 mndr når vi dro til Thassos i aug.

Den på 18 år var 1 år når vi dro til Athen m.m

Og den siste som kommer i mars- blir nok 4 mndr når vi drar til Kypros i aug :)

Går helt fint, og bleier m.m har de på alle steder. Men anbelarer deg Sunwing Hotell med flere fordeler enn andre hotel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...