Gå til innhold

Uke 12 startet med en tur på legevakten :(


Kaktus_86

Anbefalte innlegg

Jippi, endelig uke 12 - Ånei - stor blødning

 

Æsj, æsj, æsj....

Fikk komme inn på legevakten i dag tidlig pga en ny blødning. Fikk gynekologisk undersøkelse. Hun så ikke noe som ga beviser i noen retning. Fikk beskjed om at det var vanskelig å si hva dette kunne være og jeg må ta helga til hjelp. Blir blødningen værre sendes jeg på St.Olavs, avtar det skal vi på ultralyd på mandag for å se om det fremdeles er et levende foster der. Godt at vi får komme inn så fort.

 

Hun sa at vi godt kunne forberede oss på at det ikke er sikkert dette går bra, men at det er en mulighet for at blødningene kommer av andre årsaker. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal føle. Prøver å tenke at dersom babyen vår ikke ville blitt levedyktig er det bedre at det skjer nå, og at vi tross alt har gode sjanser for å bli raskt gravide igjen. MEN jeg håper jo og krysser alt jeg har for at dette går bra. Er ikke klar for å miste babyen min :(

 

Håper dere andre jenter har en fin lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Dette var trist lesing. Jeg håper virkelig det går bra med fosteret, og så synes jeg det er så bra at dere muligens får vite det snart hvis det ikke gikk så bra.

Jeg krysser fingrene for dere!!! Fortell hvordan det går med deg etterhvert.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda, ikke godt å sveve i uvissheten. Håper det går bra med deg og den lille, men greit å begynne å forberede seg mentalt. Det er kanskje ikke noen trøst akkurat nå, men jeg mista mitt første i uke 12. Det gjorde vondt i kropp og sjel, men så kommer det bedre dager senere. Nå er jeg mamma til to fantastisk fine gutter på snart 12 og 14, og har en aldri så liten atpåklatt på ti uker i magen.

 

mange klemmer og lykke til, satser på at du kommer lettet hjem på mandag:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk heldigvis sett en liten baby som hadde det helt topp i magen :) H*n lå så urolig at det var vanskelig å måle den! Hehe. Slekter vel på pappan sin ;) Er ubeskrivelig letta nå <3 Rart hvor fort man blir glad i den lille!!

 

Blødningen skyldtes mest sannsynlig at mormunnen hadde blødd i forbindelse med at graviditeten vokser så raskt i disse ukene. Han så også en rest som mest sannsynlig vil komme ut snart. Isåfall skulle vi ikke bekymre oss. Det er så godt å vite at det skyldtes naturlige og ufarlige ting. Jeg hadde nok vært mindre bekymret hvis jeg hadde visst at dette var en mulighet. Veldig glad for at vi fikk sjekket opp det så kjapt!

 

Slapper av litt hjemme idag før seinvakt på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅ gratulerer!!!!!!!!!! Sååååå fantastisk godt å lese!!!!!!!!!!! Masse lykke til videre og kos deg masse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er det bare å kose seg :) Var helt fantastisk å se den lille på mandag! Glad for at jeg kan bidra med en lykkelig slutt på blødninger. Synes det er så mange som mister, så blir jo veldig bekymret. Men heldigvis er det ikke alltid det går galt! :)

 

Takk for fine ord jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man blir jo bekymret når "så mange" mister. Men det går bra, vi må tenke positivt - jeg tror på loven om tiltrekning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...