Gå til innhold

Hjelp meg! Jeg raser ned i vekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt på conzerta ( pga adhd ) har gått på det siden 1 september nå og har hittil gått ned 13 kg.. Hvordan i alle dager skal dette gå?

Jeg eier ikke matlyst i det hele tatt.. Og når jeg tvinger meg selv til å spise blir jeg kjempe kvalm og må stoppe..

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal ta kontakt med legen din så snart som mulig. Dette er jo ikke bra!

Skrevet

Jeg går selv på ritalin og vet godt hva du mener. Jeg måtte rett og slett bruke en lang periode på å tvinge ned mat. Prøv å få i deg suppe, youghurt og slike litt flytende ting først. Og så trapper du gradvis opp. Husk å drikke masse. Hvordan er dosen din da? Tar du morgen og kveld eller tar du bare morgen? For da jeg tok bare på morgenen så gikk kroppen min tilbake til normalen igjen på kvelden og da var det lettere å få i seg mat. Snakk med legen og:)

Lykke til

Skrevet

I want to have what she's having..

Skrevet

Conzerta er jo langtidsvirkende, så det er 1 tablett daglig om morgenen. 54 mg er maks dosen.. Den som jeg har.. Men som jeg også er nødt til å ha :/

Jeg har prøvd meg på yoghurt, men det kommer faktisk bare opp..

Smoothie går litt bedre.. Så det har jeg blitt litt flinkere til å få i meg de siste dagene.. Men begrenset hvor lenge en kan leve på smoothie også da...

Suppe hadde vi til middag i går.. Det ble kanskje 7 ss til middag, før jeg måtte gi meg..

Utrolig frustrerende :/

Jeg har jo noen kilo til gode.. Så på et vis er det jo ikke noe problem.. Men for kroppen min sin skyld, så finnes jo ikke dette bra i det hele tatt..

HI

Skrevet

Røyk litt pot eller hasj ;) Da kommer matlysten tilbake, garantert!

Skrevet

Eh, neitakk :)

Men, seriøst.. Noen som har opplevd dette? Hva hjalp?

HI

Skrevet

kanskje du skulle prøve akupunktur ;) det hjelper jo mot svangerskapskvalme, saa hvorfor ikke prøve ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...