Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Brukt til ett barn. Er det noen som kjøper brukte seter?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Det fins alltid idioter som kjøper brukt sete. Personlig hadde jeg ALDRI kjøpt et brukt bilsete av folk jeg ikke kjenner eller av folk jeg ikke kan stole 100% på
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Ja kjære vene, averter det lokalt så vil sikkert noen som kjenner dere mer eller mindre kjøpe det. Jeg hadde ikke vært så hysterisk at jeg ikke hadde kjøpt pent brukt av kjente. Det er IKKE idioti, det er sundt fornuft og miljøvennlig.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Ingen vits å legge det ut på Finn, men i lokalavisa, med lapp på oppslagstavla på helsestasjonen eller lokalbutikken kan du få napp. Da er det gjerne noen som kjenner noen, så setet går til folk som har fått positive tilbakemeldinger på ærligheten deres fra kjentfolk. Vi solgte vårt til en kollega av mannen min som ventet tvillinger.
valkyrien Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Vi solgte vårt til ukjente vi, etter å ha hatt annonse på finn. Fikk 1400kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå