Gå til innhold

status!


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

Dagene er så hektiske så har ikke tid til å henge rundt på BIM så ofte, så hva med en liten statusrunde og skravletråd? Jeg kan begynne :)

 

Formen er i grunn fin, men kjenner jeg er mer sliten dette svangerskapet enn med første.. Sikkert en sammenheng ;) Jobber fullt nå (hadde noen uker sykemelding for noen uker siden pga tidligere aborter og div komplikasjoner, men ting er bra nå), så dagene går med til jobb, 2åringen og så sengen rundt kl 21.. Ikke så sosial med andre ord, og lite overskudd til samboer :( ikke lett for han (eller meg), men heldigvis så er han ganske så forståelsesfull..

 

Førstkommende fredag er det endelig ultralyd, og vi håper på å få vite kjønnet! Da er jeg vel sånn ca 18+4 så det blir spennende. Uka før blir tøff, men mann som er offshore, og diverse ekstraarbeid (alt skjer selvsagt samtidig), men heldigvis har vi besteforeldre som bidrar med litt avlastning :)

 

Har fått beskjed fra legen om at jeg må roe ned tempoet, hvis ikke kommer jeg til å gå på en smell og bli sykemeldt.. Ikke lett, for i øyeblikket er det vanskelig å tilrettelegge så mye på jobben.. Har slitt med hodepine som følge av muskelknuter som kommer når jeg stresser, så koser meg med varmepute på nakken, og litt massasje av samboer..

 

ellers så har jeg begynt å klø i det siste og funnet ut at også det er et svangerskapssymptom? utrolig irriterende i alle fall....

 

sånn ellers så tenker jeg begynne med julegavene i helgen og så bli ferdig neste helg.. Desember blir superhektisk, så her tar jeg alle forhåndsregler ;)

 

men nok mas fra meg - hva med dere??

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..Her er formen veldig fin! Halsbrannene har gått litt ned i volum, og ikke så ofte heldigvis :) Sliter litt med bekkenplager om jeg sitter for lenge, eller går for mye.. Jeg går ganske mye i løpet av en dag, så jeg må nok finne meg en mellomting ;))

 

Vesla på 6 år er utålmodig ift babyen.. hun vil gjerne at den lille kan være klar til å komme ut.. aller helst nå ;) Tror nesten hun gleder seg veldig til å bli storesøster for første gang :)

 

Stresser også livet av oss for å finne et nytt krypinn om dagen, da huseier skal bygge kontorer i bygget vi bor i.. ikke så lett å finne noe når man har hund har vi merket! :) Veldig redd for at vi må omplassere ho :(

 

Julegavene har vi ikke begynt med her i huset enda.. Tar livet forholdsvis med ro akkurat der ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet over til 19 uker i dag og merker at jeg sliter veldig med ryggen,klarer ikke stå mer enn ett par minutter av gangen,og da blir det hardt å jobbe..skal til lege på torsdag,spent på hva som skjer da,om jeg blir sykemeldt eller ikke (venter tvillinger)

Ellers har kvalmen så å si gitt seg,kaster nesten ikke opp lenger,så det er jo bra :)

Ellers har jeg foreløpig ikke noen andre plager og er glad for det..

Stresser med å finne en bil som er stor nok til fire barn under skolealder,men har heldigvis god tid enda...

Ellers så er ikke julegavene i hus her desverre...regner med å få bedre tid til sånne ting fremover snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...