Gå til innhold

Hva er deres yrke da, jenter og gutter?? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykepleier med videreutdanning i rehabilitering :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utdannet treteknikker og straks helsesekretær!

Skrevet

Tolk for døve, døvblitte og døvblinde.

Skrevet

Hjemmehjelp. Snart blir det avgjort om jeg skal fortsette som det, eller begynne i hjemmesykepleien. Pluss og minus med begge to.

Skrevet

Hva tjener du som er tolk for døve og blinde?

 

Jeg jobber som oversetter og grafisk designer.

Skrevet

Psykolog er mitt yrke, men jobber ikke klinisk.

Skrevet

Jeg er lektor med tillegsutdanning;)

Skrevet

Adjunkt med tilleggsutdanning, i videregående skole.

Skrevet

Barnehage assistent - snart fagarbeider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...