Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Noengang vært så flau at du ønsket å oppriktig forsvinne? Så flaut at du grøsser hver gang du tenker på det? Jeg besøkte Island da kursen nettopp hadde sunket så voldsomt, og skulle inn i en butikk og kjøpe undertøy. Jeg fant ikke prisen på en bh jeg ville kjøpe, og siden kursen var falt så voldsomt var det umulig å regne seg frem til noe som helst. Jeg snur meg mot butikkdamen, og i et elendig engelsk øyeblikk klarer jeg å si følgende : " Whats the price? Since the curse has fallen on this country" foran en hel haug mennesker. Det jeg prøvde å spørre om var jo prisen, siden kursen hadde falt. Men presterte heller å forbanne hele Island. Ja, jeg ønsket å forsvinne!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 hehe, godt sagt :-) Jeg har hørt om en som var på tur til england og sa at han var en norwegian terrorist, istedet for norwegian tourist :-) Han skulle også ha en twentypack of cigarettes.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 hehehehehehehe dere er morsomme:P flaueste jeg har opplevd er...vell var egentlig ikke flaut, men jeg var servitør for første gang og sølte litt saus(rant av tallerken) i fanget på en mann...han bare lo og spurte om han fikk låne mine bukser da;) han ble ikke SÅ tilgriset altså..noen dråper:P
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Det var en fiffig kommentar fra HI, men det er ikke sikkert at de islendingene som stod der skjønte hva hun egentlig sa. Er ikke så sikkert at de visste hva "curse" betydde.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Jeg var 18 år og jobbet helgene på butikk ala Rimi. Der jobbet det også en utrolig harrytass ala Rune Rudberg. Med cowboystøvler, hockeysveis og hele pakka. Han flørtet med meg hele tiden til tross for at han var nesten 40, og jeg likte han ikke. På pauserommet en dag fortalte jeg en eldre, kvinnelig kollega hva jeg syntes om han, og at jeg håpet han skjønte at jeg ikke var interessert, og at jeg syntes han var bare teit. Så kommer det fra kollegaen: "Du vet kanskje ikke at han er sønnen min"? Jeg ønsket bare å synke ned i glemselen. Etter det har jeg valgt mitt publkum med omhu. Dette er nå 25 år siden, og jeg glemmer det ikke.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Det flaueste må være da jeg ganske så nylig etter fødsel skulle gå en trilletur. Jeg var ikke helt forberedt på at jeg ikke klarte å holde meg når jeg måtte på do. Og jeg måtte noe helt sinnsykt bæsje. Heldigvis var det noen trær rundt meg selv om jeg var midt i et nabolag. Alt gikk så raskt. Det var av med buksa i en fart for her var nesten uhellet ute så løs som jeg var i magen. Jeg så ikke lavblokken bak meg før jeg var ferdig. Fullt publikum i alle stuevinduene. Det var flaut det! Har ikke fortalt det til en sjel. Neste gang bæsjer jeg i buksene.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 Haha, artig tråd Jeg var hos legen (som er veldig kjekk) og satt i mine egne tanker da jeg satt å stirret på han der nede Og det må jo ha vart i minst 1minutt, herregud er det mulig? Hehe, heldigvis tulla han og sa noe med neste time og om jeg klarte å vente så lenge til neste time da hehe og tror han smilte.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Hahahah!! Elsker det! Dytt dytt!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Fikk AKUTT diare og bæsja i sofaen til kompisen til mannen min da vi var på besøk der - en lys tøysofa. Var ikke mye høy i hatten da.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #11 Skrevet 5. desember 2011 Kan ikke si jeg har opplevd så mye flaut i voksenlivet, sikkert fordi jeg har en forholdsvis dårlig utviklet selvhøytidelighet. Men jeg husker en episode fra min første tur på ungdomsklubb på begynnelsen av 90tallet. Var akkurat fylt 13 år og var dødsforelska i en i 9.klasse. Jeg og en venninne ankom ungdomsklubben, og i døra sto HAN. Som sagt hadde jeg aldri vært på noe slikt før og lyder og lys kombinert med HAN i døra overveldet meg så fokus forsvant. Da vi skulle gå inn stoppet han meg som gikk først og sa noe til meg. Jeg forsto ikke og spurte "hæ?" og han spurte på nytt. Jeg syntes så tydelig at han sa "suss meg", så jeg sussa han på kinnet og gikk inn. Innså i samme øyeblikk at det han hadde sagt var "Pust på meg". Slik ble jeg introdusert til 90tallets alkoholhontroll. *rødme*
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #12 Skrevet 5. desember 2011 den siste der var jo egentlig ganske søt da
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #13 Skrevet 5. desember 2011 Hrrm...det er godt å lese at det er flere som har hatt akutt diare og bæsjet på seg, for det har nemlig jeg også gjort. Det var det flaueste jeg noen gang har opplevd, nest etter å ha tisset på meg på t-banen da. Blir rimelig flau bare jeg tenker på det, og det er noen år siden det skjedde. Huff....
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #14 Skrevet 5. desember 2011 Ble så full engang at jeg mista skoene og jakken og pengboka hadde forsvunnet. Satt lenge i en resepsjon i hotellet full og forvirret, og han ringte politiet.. Hele familien min fikk det med seg, at jeg var kjørt hjem av politiet!! Skjemmes!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #15 Skrevet 5. desember 2011 Vel, jeg hadde vært hjemme alene, og min mor hadde barna da de skulle i teatret med de senere. Med låst dør og fortrekte gardiner, så jeg mitt snitt til å kose meg litt med en slik rabbit dildo jeg har. Så ringte det på døra, min mor og barna såklart, hadde glemt noe, så de kom for å hente det. Jeg la i forfjamselen min lille venn rabbit under sofaen som en midlertidig løsning. De kom inn en tur, og hadde litt tid før de måtte dra, så jeg dro på butikken for å kjøpe litt is til oss, mens barna og min mor var hjemme hos meg. Vel da de hadde dratt, og jeg tenkte å legge dildoen på sin vante plass, så var den ikke under sofaen, neida, den lå på toppen av kjøleskapet!!! Mamma hadde flyttet dildoen min! Guri meg så flau jeg ble:/ Funnet den og gjemt den for barna sikkert - for å si det slik, jeg spurte ikke hvorfor:P
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #16 Skrevet 5. desember 2011 Huff... Hadde helt sinnsyke blødninger under mens da jeg var yngre. Satt på skolen, hadde heldigvis sorte bukser på meg, men når jeg reiste meg fra stolen jeg satt på var det en SVÆR rød flekk på den. Det var stol med noe tøy på, så kunne jo ikke vaske det vekk. Har aldri vært så flau før! Var noe som så det og dagen etter stirra absolutt alle på meg når jeg kom inn i klasserommet. En annen gang var jeg så full at jeg spydde ut stua og ganga til hun vi var hos. Jeg kjente henne ikke en gang. Satt på bussen og spøy mellom beina på vei til byen. Vel framme ble jeg liggende på busstoppet og spy mens buss etter buss slapp fra seg folk. Det var pinlig det! Endte med at det kom noen natteravner som måtte få politiet til å kjøre meg hjem. Mamma var rasende. Godt jeg er blitt voksen
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #17 Skrevet 5. desember 2011 Haha, mange gode historier Jeg kan tilføye en: Hadde kjøpt noen brukte leker til jenta mi. Jeg tenkte jeg skulle vaske av de litt (med tanke på bakterier..). I skuffen på badet ligger det en flaske med vibrator-rens (den blå), den er jo desinfiserende. Den lukter faktisk ganske godt, helt egen duft. Samme ettermiddag kommer svigermor på besøk. Hun sitter på gulvet med jenta mi og de nye lekene. Plutselig lukter hun på et par av de nye lekene, og hun utbryter: "Oii så godt disse lekene lukter, denne såpen brukte jeg mye før!! Hva er det den såpen heter nå igjen? Den var jo så god, det er nok den samme som jeg alltid brukte før...." Jeg tenkte meg faktisk om noen sekunder før jeg svarte at det var hun jeg kjøpte lekene av som hadde vasket de, så jeg visste ikke
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #18 Skrevet 5. desember 2011 Dette skjedde før jeg fikk barn. Tøffe meg skulle prøve å røyke hasj for første gang. Var hos en venninne. Vi hadde kommet hjem fra en fest og jeg skulle overnatte hos henne, siden hun bodde sentralt og jeg slapp å ta drosje hjem. Hun rulte en joint som vi så skulle røyk. Vi ble høy og jeg ble så nummen at jeg ikke kjente at jeg var kvalm. Så utover natten begynte jeg plutselig å spy....i sengen til venninna mi. Og jeg spydde ikke lite heller. Gud, så flaut det var.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #19 Skrevet 5. desember 2011 Åh, så artig med flausetråd! Elsker det! Jeg har så MANGE! Ja, da jeg var yngre hadde jeg også helt sinnsyke blödninger under mens. Så satt vi i garderoben en gjeng under en time vi skulket og bare pratet. Lyset var av og vi hadde det kjempekos. Jeg var eneste jenta, og det var flere gutter der. Etter en stund kjente jeg at det var vått i skrittet mitt utenpå buksa, jeg tenkte "faen jeg har blödd igjennom! Hvordan ser det ut inne her nå da!?" Lyset ble skrudd på, og ingen så det ennå, men det så ut som noen hadde blitt slaktet på gulvet!! Jeg ble plutselig kjempedårlig og måtte gå hjem, så fikk ikke med meg reaksjonen deres. Ingen nevnte noe dagen etter, så jeg ANER ikke hva reaksjonen ble! Herregud så flaut!!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #20 Skrevet 5. desember 2011 Svigerfar er en VELDIG sexy mann (Unnskyld altså, men han er det ) Mannen min og jeg var veldig unge da vi møttes, og faren fikk barn tidlig, så han var ikke i feil alder heller. Ei venninne og jeg ble sittende å prate om denne sexy faren da jeg kom med en høyst upassende kommentar om hvordan jeg ville at han skulle "fylle meg opp som en julestrømpe" og vi fniste. Og der kom han inn i rommet, selvfølgelig. Han smilte lurt til meg, og har gjort det siden, spesielt om han er litt småfull. Gud, så flaut...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #21 Skrevet 5. desember 2011 Slapp verdens høyeste promp i bokhandelen midt i julehandelen. Fikk diare i en hvit shorts på telttur. Skulle hente noe i teltet og kjente at shortsen fylte seg opp med dritt. Fikk med meg et håndkle og skift og løp opp i skauen og skifta. Vet ikke om noen så meg. Har flere ganger oppdaget melkeflekker på singleten.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #22 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har to flaue ting.. 1. Var i London i fjor, en dag da vi kjørte taxy ganske langt kom vi i snakk med han som kjørte. han sporte hvor vi kom ifra, å vi svarte da Norge, etter litt snakk om snø sporte han hvordan vi kunne kjøre bil, å om det ikke var glatt, da datt det ut av meg: "we have pigs in the tires" så gikk det opp for meg, snakker om altså!! *flau* Også en gang, da jeg var 16år, å hadde sneket meg ut på fest om natta. og overnattet til en gutt, så ringte pappa til meg i 8-tia på morgenen og sporte om jeg kunne sjekke noen ting nede på kjøkkenet for han (i ettertid har jeg jo skjønnt at han viste hvor jeg var). å det var flaut!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #23 Skrevet 5. desember 2011 Hehe, kom på når du skrev London at en gang vi var på klassetur til London klarte jeg å drite tett doen på hotellet. Måtte gå ned i resepsjonen og forklare problemet til personalet. Hele klassen fikk vite det. Flauuut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå