Alba44 Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Har dere sett 3 D-filmer på kino med barna? Gikk det bra og kinoopplevelsen var den samme? Mener å ha hørt at det ikke er så bra for de yngste, men vet ikke så derfor spørsmålet.
Libido- Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Gutten min likte det ikke, så vi velger alltid 2D. Synes det frarådes fra tid til annen i media. Siste saken var vel i går; http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_og_finnmark/1.7879786
Alba44 Skrevet 19. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2011 Venter og går heller senere. 3 D er visstnok ikke bra for barn. Hvorfor setter de da opp barnefilmer med 3 D?
gærne ko Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Vi har vore på fleire 3D-filmer siste året, både voksne og barn. Og det har gått heilt fint, sønnen min på 5 år syns det er kjempeartig. Men har aldri hørt om at 3D skal vere farlig før. Fikk en liten støkk når eg leste det, i min familie er det mange synsproblemer som eg som einaste barn har sluppet unna. Men kan det vere at noen filmer har dårlig 3D effekt? Har som sagt sett fleire siste året, og ingen av oss har oppevd bieffekter. Bortsett fra då eg og samboeren var på Alice in wonderland. Då orka vi ikkje følge med på heile filmen, blei veldig sliten i hodet.
Libido- Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Si det. De har kanskje ikke vist nok om det? Eller at de tjener for gode penger på det? De skal hvertfall prøve å få inn en advarsel på dette nå, alla slik som er i solstudioer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå