Gå til innhold

Hjelp! Bf hører ikke jenta vår om natta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover på et annet rom i natt for å ta igjen litt søvn. Jeg våkner av hver minste lille bevegelse fra barnesengen! Sambo kommer inn til meg når hun trenger mat. Dette har vi prøvd et par ganger før og det har godt kjempe bra! MEN nå våknet jeg akkurat av at jenta hylskriker inne på rommet, vi driver også å "utsetter" mating om natten, så jeg trodde det var det han gjørde! Men etterhvert så syntes jeg gråten hadde vart alt for lenge å går inn for å se. Der ligger sambo og SOVER! Han merker ikke at hun hylskriker! Hjelp! Problemet er at jeg skal gjennom en operasjon og må reise bort noen dager. Bf er helt fantastisk så jeg har ikke tenkt på å grue meg for å være borte fra dem. Men nå!!! Ja, klokken er 0335 og her ligger jeg våken.... Huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her våkner heller ikke bf når ungen skriker. Men det er når jeg er hjemme akk som huet hans innstiller på at ja jeg er jo hjemme så jeg våkner. For når jeg er bortreist ja da våkner han for å si det sånn.

Skrevet

Sånn er det her også. Mannen her i huset kan sove igjennom skikkelig hyling, men det er kun hvis jeg er hjemme. De nettene jeg ikke har sovet hjemme, så sover han skikkelig dårlig. Våkner av ingenting sier han. Tror nok du kan slappe helt av:)

Han innstiller seg nok fort på at du er borte om natta:)

Skrevet

Da ville jeg iallefall testet om han våknet av brannvarsler før jeg reiste.

Skrevet

Typisk manfolk. Dokke må ut av huset før at dei reagerer.

Skrevet

Det er ikke han kan noe før, og jeg er helt sikker på at han våkner hvis han er alene. Her i huset er det jeg som sover tungt, siden pappaen var den som sto opp på natta første tiden. Jeg måtte være en del på sykehus etter fødsel så pappa fikk en annen rolle. Jeg pumpet og han ga flaske. Hodet mitt ble innstillt på å sove mens jeg kan, men hvis han ikke var hjemme våknet jeg med en gang.

Skrevet

Her har mannen høreapperater og sover uten. Han hører ingen ting gjennom natten. Gjennom årene må jeg vekke han og vi har etterhvert fått babycall med vibrator i sengen så sengen rister når barna skriker.

Uansett, barna vil snart bli større og du får søvnen din da. Jeg har hatt en del år jeg måtte stå i det alene, men tenk på alle alenemødre som også ma stå i det alene. Dette fixer vi.

Skrevet

Har det akkurat likt her!....

Men han våkner når jeg ikke er hjemme. Det er bare slik de er laget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...