Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Skrev en melding til han om hva han gjore på i kveld.. Han svarte at han hadde hatt entøff jobbe uke, lå i sengen no, og spurte hva jeg tenkte på? Jeg snakket i telefonen og svarte ikke på en time. Da sa jeg at jeg hadde pratet i telefonen med en venninne og bla bla bla.. Så sa han at jeg måtte ha en fin natt og kyss kyss kyss osv . Så etter 1,5 time igjen så spurte jeg om han ville kommer en tur:P Da fikk jeg etter en liten stund tilbake at han var halveis i sovne, han hadde veldig lyst å komme, men klarte det liksom ikke. Men takket for invitasjonen.. jeg tenker at visst han hadde hatt veldig lyst å treffe meg. Hadde han "våknet til" og kommet? Han bor nå 10 min kjøring unna! Og han VET hva jeg hadde i tankene liksom :/..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Det må da være lov å være sliten.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Menn mener vi kvinner har en tendens til å overanalysere.. hvorfor ikke ta det for det det er? han er trøtt og sliten etter en lang uke, og er halvveis inni koma. Skal han komme til deg for å gi deg en "omgang", så må han stå opp, dusje, og sette seg i bilen. kanskje han rett og slett ikke har overskudd akkurat i kveld? Inviter ham i morgen, da vel?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 bare ro ned, han er sliten, og det sier han før du spør om han vil komme.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Ja, men jeg tenker på meg selv.. Jeg hadde kommet visst jeg VIRKELIG ville. Hadde ikk dere?? Hi
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Ikke om jeg var virkelig sliten og trøtt.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Jeg hadde nok heller ikke kommet hvis jeg var helt utslitt. Snakk med han i morra igjen,du:)
.Ann. Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 Du kan ikke vente at fyren spretter opp på din kommando når han ligger og sover. Godta et nei, uten å mase, og uten noe suring, for det har du ingen grunn til. Se det hele i perspektiv, det kommer flere dager, og han vil sikkert komme over en dag han ikke sover.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #10 Skrevet 18. november 2011 neida, for all del, jeg maser ikke! Men bare synst det er rart.. og tenker at jeg har gjort noe feil :/.. Hi
.Ann. Skrevet 19. november 2011 #11 Skrevet 19. november 2011 Neida:) Utifra det du skriver, ser det ikke ut som du har gjort noe feil i forhold til ham. Eneste feilen du har gjort, etter min mening, er at du er litt selvsentrert når du tolker "jeg har hatt en veldig hard uke og er veldig trøtt" som "jeg er ikke interessert" For dette har ingen ting med deg å gjøre. Fyren er trøtt, vis litt hensyn, sant? ikke alt handler om deg, selv om dere er interessert i hverandre. ( og det ser det jo ut som dere er, begge to, utifra det du skriver)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #12 Skrevet 19. november 2011 Hadde jeg vært han hadde jeg nok blitt litt irritert over at det tok deg en time å si ifra at du var i telefonen. Han flørtet jo med deg da han spurte hva du tenkte på. Herlighet, hvordan kan DU tolke det slikt, når det er HAN som bør det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå