Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Vi har en liten baby på 1 mnd. Babyen smiler og har begynt å lage "le-lyder", men ikke til meg. Til meg har hn smila kun et par ganger, men til faren er det smil og de le-lydene dagen lang. Jeg blir så trist! Jeg gjør akkurat det samme som faren gjør når han får babyen til å smile og le, men babyen bare snur hodet vekk ... :'(
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 du er bare ikke like spennende, for deg ser jo baby hele tiden Pappa er jo gjerne borte på jobb på dagtid når barna er så små, og da blir jo de spennende Barnet ditt ELSKER deg H*n synes bare ikke du er like morsom som pappa
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Babyen din elsker deg, garantert! Men kanskje du prøver litt for mye? Kanskje babyen blir litt sliten, eller litt overstimulert? Hvis en baby blir sliten eller overstimulert vil den snu seg vekk. Prøv og ta en liten pause, dere har sikkert hvert oppå hverandre siden den ble født ikke sant.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Dessuten betyr som regel mamma bare mat den første tiden. Pappa er lek og spenning...merka det godt selv! Men det blir bedre om noen måneder, og det betyr da ikke at hn ikke elsker deg, det er nok bare hormonene som snakker, for du skjønner vel selv hvor umulig det er? Men nå er du mamma, trygghet, ro, kos og mat og søvn. ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Dette innlegget bør du lagre, slik at du til neste år på denne tid kan ta det frem og lese det høyt for deg selv! Hvorfor det, lurer du på? Jo, det skal jeg si deg: Til neste år på denne tid er sannsynligvis knotten blitt så mammadalt at du ville gitt all verden for å bli litt mindre "populær"! Da er det mamma-mamma-mamma for alle penga, og pappa er bare en reserveløsning. Min gutt er nå 3 år, og det er mamma som skal gjøre ALT! Surking og misnøye om det er pappa som skal ta kveldsstell, hjelpe på med klærne, følge på do, osv osv... Det begynte for alvor rundt 10 - 11 mndrs alder og bare eskallerte! Og når jeg forteller dette til andre foreldre har de akkurat samme problemet, så tror ikke du har noen grunn til å frykte
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Hehe. Ja, kanskje jeg skal lagre det. Gleder meg til det foreløpig, men spørs om jeg er like glad for det når det blir sånn. Hehe -HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå