Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Har så lyst og flytte nærmere familien, mamma har nylig fått kreftdiagnose og jeg er så redd hun skal dø Mannen sier jeg bare må ta ungene med og flytte, men han blir ikke med:( Ikke har han fast jobb her vi bor heller og han sier at mye at årsaken til han ikke blir med er at han må være på alle kampene som laget han er supporter for spiller!! Herregud er fotball blitt viktigere enn sin egen familie? Moren hans er syk og vi har så og si ingen kontakt annet enn de gangene hun vil noe.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Hvis det er slik han tenker hadde jeg ikke hatt problemer med å flytte.
.Ann. Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Hva syns du selv da? kan du tenke deg å flytte en periode eller lenger, uten ham? Om han tenker seg om, og får opp øynene for at familien er viktigere en å slaske rundt og se på fotball, er det flott. Om han fremdeles syns fotball er det viktigste i livet.. vel... nei.. jeg vet ikke om jeg ville gått på tvers av det jeg selv synes er viktig ( som å være nær min syke mor) for en mann som gir utrykk for at han egentlig ikke syns det er så nøye om du og barna bor hos ham eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå