Gå til innhold

kan jeg mase etter jobben?:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

var å hørte på en sportbutikk etter jobb, hun som jobbet der sa det kanskje var muligheter, at jeg passet perfekt inn der og at hun skulle ha meg i tankene om det le noe ledig/vikariat e.l....

dette er nå snart 2 uker siden...er det teit å"droppe innom" imorgen å "minne henne på meg"?:P og event. HVA skal jeg si....

er SÅ interessert.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå innom med din CV og en søknad der du beskriver deg selv nærmere. Så er det lettere for dem å huske deg.

Skrevet

De har ikke lyst ut en stilling, men skulle ha deg i tankene om det dukket opp en stilling?

Da kan du jo stikke innom med en søknad og cv som de kan ha liggende, men det er jo ikke sikkert det har dukket opp noen stilling på to uker da ;)

Skrevet

Om det ikke var noe ledig stilling for to uker siden, så er det vel tvilsomt om det er noen nå. Jeg ville ha ventet og sett meg om etter noe annet i mellomtiden. Å basere seg på et mulig, ledig vikariat en gang i framtida er vel så usikkert som det kan få blitt.

Skrevet

men saken er at jeg kjenner denne dama fra tidligere så hun husker meg nok, men hum....vil bare vise interesse og vise at jeg virkelig virkelig vil ha denne jobben...

Skrevet

Men var det noen jobb ledig i utgangspunktet da??

Skrevet

kan fort også oppfattes som mas HI, lever cv og åpen søknad

Skrevet

det va muligens som sagt et vikariat iallefall ledig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...